mind
Успіх за рецептом: на що робить ставку фармацевтична фірма «Дарниця»

Успіх за рецептом: на що робить ставку фармацевтична фірма «Дарниця»

І якими методами компанія зберігає і зміцнює лідерські позиції на ринку

Цей матеріал також доступний російською
Успіх за рецептом: на що робить ставку фармацевтична фірма «Дарниця»
Фото: pixabay.com

У жовтні 2017 року ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» встановила рекорд України – випустила найбільшу кількість лікарських засобів, реалізованих у формі таблеток за 2016 рік. Експерти Національного реєстру рекордів офіційно зафіксували це досягнення. А згідно з даними системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт», у 2016 році «Дарниця» виготовила найбільшу кількість таблетованих препаратів – 121 578 463 упаковки. Тобто цех, де працюють всього 80 співробітників, цілодобово виробляв майже чотири упаковки в секунду. Про те, як компанії вдалося досягти такої ефективності, і які програми впроваджуються для того, щоб підвищити кваліфікацію персоналу і зміцнити позиції компанії на фармацевтичному ринку України, розповідає генеральний директор фармфірми «Дарниця» Світлана Діденко.

Бути одним із лідерів вітчизняної фармацевтичної промисловості – значить не ухилятися від викликів, працювати на випередження та не боятися змін. Тому основи сучасної стратегії розвитку «Дарниці» – підвищення ефективності, впровадження інновацій у виробництво й управління, зміцнення професійного рівня персоналу і, звичайно ж, розвиток та оновлення продуктового портфеля. Наша мета – посилення лідерських позицій компанії на ринку і конкурентоспроможності.

Ефективність управління компанією, перш за все, вимірюється її фінансовим станом, і тут нам також є чим пишатися. У минулому році «Дарниця» увійшла в рейтинг топ-100 кращих компаній за фінансовими показниками згідно з даними Державної фіскальної служби України.

Такі результати були б неможливими без надійної команди. Саме тому ми намагаємося направляти ключові зусилля на побудову ефективної мотиваційної системи і освітні кейси. З 2016 року всередині компанії працює програма «Енергія знань» – в її рамках ми залучаємо студентів на стажування. Це дозволяє готувати і розвивати майбутніх фахівців, орієнтованих на роботу саме в фірмі «Дарниця».

Особливу увагу приділяємо співробітникам із високим професійним потенціалом і здоровими кар'єрними амбіціями в компанії. Для цього реалізуємо програму Talent Pool, спрямовану на виявлення і всебічний розвиток таких співробітників.

У 2017-му в компанії «Дарниця» стартувала програма корпоративного навчання. Її головна мета – підвищення ефективності управління через розвиток ключових управлінських компетенцій, імплементацію корпоративних цінностей і підвищення ефективності командної взаємодії.

З початком роботи платформи ідей Idea Box співробітники «Дарниці» отримали додаткові можливості особисто впливати на діяльність компанії задля підвищення її ефективності. Кожен працівник може внести пропозиції щодо оптимізації бізнес-процесів, підвищення ефективності внутрішніх комунікацій і крос-функціональної взаємодії. Тільки за перші півроку роботи платформи надійшло понад 60 ідей, частина яких взята в розробку.

Завдяки цим та іншим ініціативам «Дарниця» увійшла у топ-20 кращих роботодавців серед студентів і молодих фахівців з досвідом роботи до двох років за результатами дослідження міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна і в топ-10 фармацевтичних компаній.

Зміцнення лідерських позицій стало можливим і в результаті багатомільйонних інвестицій у технічне переоснащення виробництва та розвиток R&D, реалізації технологічних та IТ-інновацій, впровадження належної виробничої практики (GMP). Все це в сумі і дає результат – висока якість наших ліків.

Але найвищою оцінкою діяльності компанії, безумовно, можна вважати довіру споживачів. У 2017-му «Дарниця» другий рік поспіль перемогла в конкурсі «Вибір року», отримавши підтримку понад третини споживачів і обійшовши найближчого конкурента на 23,8%. За даними всеукраїнського маркетингового дослідження споживчих переваг, проведеного в 2017 році компанією Kantar TNS Ukraine, «Дарниця» визнана «Фармацевтичної компанією року», а «Цитрамон-Дарниця» – препаратом року від головного болю серед вітчизняних та іноземних лікарських засобів. Для нашої команди це найкращий стимул для подальшого вдосконалення.

В останні роки ми значно активізували роботу над створенням нових лікарських засобів. Один із стратегічних напрямків у розробках «Дарниці» – кардіологія. Так, наприклад, нещодавно нами було виведено на ринок двокомпонентний комбінований антигіпертензивний (нормалізує підвищений артеріальний тиск) препарат «Тіара Дуо», який разом з трикомпонентним «Тріо» поповнив арсенал надійних кардіологічних засобів. Ці розробки відповідають західній концепції – коли замість декількох таблеток на добу досить прийняти одну. Це зручно для пацієнта, отже, підвищує його прихильність до лікування і забезпечує високу результативність. Також у нас в розробці кілька десятків нових препаратів, впровадження яких заплановано на нинішній рік.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті