Проти Herbalife та інших мережевих компаній подають в суд через «побудову пірамід»

Проти Herbalife та інших мережевих компаній подають в суд через «побудову пірамід»

Для компаній мережевого маркетингу настали непрості часи

Проти Herbalife та інших мережевих компаній подають в суд через «побудову пірамід»
фото Shutterstock

За даними Асоціації прямих продажів, в 2018 році кількість людей, задіяних в мережевому бізнесі в США, склала 6 млн осіб. Загальний обсяг продажів компаній мережевого маркетингу перевищив позначку в $34 млрд. Проте за останнє десятиліття кількість членів Асоціації прямих продажів скоротилася на 40%, а кількість продавців в 2016 році впала на 74%, пише Forbes.

На думку Федеральної торгової комісії США (FTC), організатори фінансових пірамід «обіцяють споживачам або інвесторам більший прибуток, заснований в першу чергу на залученні інших осіб для участі в діяльності піраміди, а не на прибутку від реальних продажів товарів населенню».

Цього року безліч компаній, що працюють в сфері мережевого маркетингу, зіткнулися з судовими позовами, звинуваченнями в побудові фінансових пірамід і штрафами. Серед них виробник косметики Younique, контрольний пакет акцій якого у вересні був проданий лише за десяту частину від ціни, по якій був куплений в 2017 році. З останніх подій на ринку і судових рішень можна зробити висновок, що для всієї індустрії мережевого маркетингу настали непрості часи.

Компанія Coty Inc., якій належать косметичні бренди Cover Girl і Sally Hansen, продала контрольний пакет акцій Younique за $84,5 млн. У 2017 році компанія придбала 60% акцій Younique за $ 600 млн.

1 листопада FTC подала позов проти компанії мережевого маркетингу Neora, яка виробляє засоби для догляду за шкірою. Комісія звинуватила компанію в побудові фінансової піраміди, а також в обмані споживачів, оскільки представники компанії стверджували, що їх біологічно активні добавки можуть допомогти при хворобі Альцгеймера та хворобі Паркінсона.

У жовтні виробник БАД AdvoCare заплатив штраф в $150 млн – FTC також звинуватила компанію в створенні піраміди.

У вересні міжнародна компанія спецхарчування Herbalife підписала мирову угоду з Комісією з цінних паперів і бірж США (SEC) і заплатила $20 млн штрафу. Керівництво Herbalife ввело інвесторів в оману щодо зростання компанії на ринку в Китаї.

Ще одна компанія з індустрії мережевого маркетингу LuLaRoe, яка виробляє жіночий одяг і легінси, звільнить 167 працівників після цілого ряду судових позовів, що надійшли проти компанії.

У липні федеральний суддя США ухвалив, що президент Дональд Трамп і троє його дітей можуть бути притягнуті до відповідальності в зв'язку з шахрайством через активне просування трьох компаній мережевого маркетингу.

«Чим більше організаторів фінансових пірамід FTC зможе притягнути до відповідальності, тим вища ймовірність того, що організатори наступної подібної піраміди врешті-решт теж постануть перед судом. Усі вони працюють за однією і тією ж схемою», – заявив професор маркетингу Коледжу Нью-Джерсі Вільям Кіп.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло