Глава Wizz Air закликав відмовитися від бізнес-класу в літаках для боротьби із змінами клімату

Глава Wizz Air закликав відмовитися від бізнес-класу в літаках для боротьби із змінами клімату

Вуглецевий слід мандрівника бізнес-класом є вищим, ніж у людини, яка летить економом

Глава Wizz Air закликав відмовитися від бізнес-класу в літаках для боротьби із змінами клімату
фото www.flickr.com/photos/108177986@N05/45274864555

Угорський лоукостер Wizz Air заявив, що авіакомпаніям час заборонити бізнес-класи, щоб зупинити зміни клімату. Про це заявив глава авіаперевізника Йожеф Вараді, передає Forbes.

«Бізнес-клас потрібно заборонити. Через цих пасажирів обсяги викидів вуглекислого газу вдвічі більші в порівнянні з пасажирами економ-класу. Авіаіндустрія винна в збереженні неефективної та архаїчної моделі», – зазначив він.

«Ми вже є найбільш економічним вибором для авіаперевезень, який може зробити пасажир, і  взяли на себе зобов’язання скоротити наш вуглецевий слід на 30% протягом  наступних десяти років, але, хоча цей крок є правильним, у нас попереду ще довгий шлях», – додав Вараді.

«Це правда, що вуглецевий слід мандрівника бізнес-класом є вищим, ніж у людини, яка летить економом. Викиди на одного пасажира бюджетних авіаліній є також нижчими, – сказав Жиль Дюфран, співробітник із питань політики міжнародної неурядової організації Carbon Market Watch. – Але суть у тому, що абсолютні викиди від авіації ростуть, і значний ріст пов’язаний із лоукост-компаніями».

Дюфран додав, що для вирішення цієї проблеми потрібні рішучі дії, починаючи з податків.

Авіакомпанії в Європі не платять податок на паливо, і рейси в основному звільненні від ПДВ. Внутрішньоєвропейська авіація включена у вуглецевий ринок ЄС, але авіакомпанії отримують 85% своїх виділених квот безкоштовно. Припинення цих несправедливих квот має першочергове значення для створення рівних умов з більш стійкими видами транспорту, як-от залізниця, для скорочення викидів», – пояснив він.

Як повідомлялось, Міжнародна група авіаліній (IAG), до якої входять Aer Lingus, British Airways, Iberia, LEVEL и Vuelin, нещодавно взяла на себе зобов’язання досягти нульових викидів до 2050 року.

У Norwegian заявили, що не пропонують бізнес-клас взагалі.

«Бізнес-клас забруднює навколишнє середовище удвічі більше, ніж звичайне пасажирське місце, і авіакомпанії несуть основну відповідальність за зниження викидів вуглекислого газу. Сьогодні Norwegian є однією з найбільш кліматично ефективних авіакомпаній світу, і наше рішення не пропонувати бізнес-клас на наших рейсах, безумовно, допомогло нам досягти цієї позиції», – додали в компанії.  

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло