Глава Gucci запустив екологічну програму і закликав інші модні бренди стати вуглецево-нейтральними

Глава Gucci запустив екологічну програму і закликав інші модні бренди стати вуглецево-нейтральними

Щоб взяти участь в Carbon Neutral Challenge компанії повинні протягом року вимірювати рівень своїх викидів на всіх ділянках ланцюжка поставок, оголосити свій план дій та публікувати чесні звіти

Глава Gucci запустив екологічну програму і закликав інші модні бренди стати вуглецево-нейтральними
фото www.flickr.com/photos/mryaoyu/3180616015

Генеральний директор Gucci Марко Біззаррі написав відкритого листа лідерам інших модних будинків, в якому закликав своїх колег по бізнесу прийняти кліматичну концепцію «Відповідальність 360» і не тільки скоротити викиди в атмосферу, а й компенсувати їх. Про це повідомляє журнал Fast Company.

Він запустив програму під назвою Carbon Neutral Challenge та запропонував й іншим долучитись до боротьби із змінами клімату.

В своєму листі Біззаррі наголошує, що компанії не можуть просто зосередитись на довгострокових стратегіях, які дозволять скоротити викиди вуглецю і перейти на більш екологічні методи ведення бізнесу, вони також повинні негайно компенсувати свої викиди, що відноситься до інвестицій в проєкти або технології, які видаляють вуглець із атмосфери.

Будучи генеральним директором компанії вартістю $8,8 млрд в індустрії моди – галузі, яка продукує більше викидів парникових газів, ніж усі міжнародні рейси та морські перевезення разом узяті – Біззррі, ймовірно,отримає відгук у лідерів інших модних будинків.

Глава Gucci підкреслив, що його звернення відноситься також і до керівників інших галузей.

«Ми не можемо дозволити собі розкіш нічого не робити», – заявив Біззаррі.

Він закликав керівників звернути увагу на весь ланцюжок поставок, так як найбільший викид вуглецю відбувається не в офісах при підписанні документів, а набагато раніше – ще на стадіях вирощування сировини і виробництва продукції.

Щоб взяти участь в цій програмі, компанії повинні зареєструватися на сайті і протягом року вимірювати рівень своїх викидів на всіх ділянках ланцюжка поставок. Вони повинні оголосити свій план дій, графік заходів та публікувати звіти, доступні для громадськості.

Сама Gucci не буде контролювати чи перевіряти компанії, які вирішать брати участь у програмі. Проєкт має на меті спонукати керівників до відповідальності за прозоре документування їх прогресу у звіті, який буде доступним для суспільства.

Видання пише, що Біззаррі відчуває себе впевнено, оскільки його компанія усі ці кроки виконує протягом останніх дох років.

Компанія ще в 2015 році почала 10-річну програму по скороченню викидів на 50%, і станом на 2019 рік вона виконала свою обіцянку вже на третину – скоротила викиди парникових газів на 16%.   

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло