Boeing може повністю зупинити виробництво своїх скандальних 737 Мax
До цього Федеральне управління цивільної авіації заявила, що не дасть дозволу на повернення літака в експлуатацію до 2020

Керівництво Boeing розглядає питання скорочення або зупинки виробництва літаків 737 MAX після того, як Федеральне управління цивільної авіації заявило, що не дасть дозволу на повернення літака в експлуатацію до 2020. Про це повідомляє Reuters.
Рада директорів Boeing проводить дводенне засідання, на якому обговорюються плани виробництва 737 MAX, і його результати можуть бути оголошені сьогодні ввечері
Газета The Seattle Times повідомила, що рада директорів розглядає пропозицію вищого керівництва про тимчасове припинення виробництва 737. Джерело знайоме з цим питанням заявило, що тимчасова призупинка виробництва є більш ймовірною ніж його скорочення, але, ймовірно, на це піде декілька тижнів.
В заяві Boeing, компанія зазначає, що «продовжить розглядати варіанти подальшого виробництва з урахуванням термінів і умов відновлення експлуатації, що залежать від отримання дозволу з боку регуляторів ».
За словами представників Boeing, якщо дозвіл на початок поставок 737 MAX замовникам не буде отримано від регуляторів до кінця поточного року, компанії доведеться уповільнити темпи виробництва моделі і тимчасово зупинити виробництво, що неминуче позначиться на глобальній мережі поставок.
Раніше регулятори наказали авіакомпаніям припинити польоти літаків 737 Max 8 після двох смертельних авіакатастроф. Літак Boeing-737 Max 8 авіакомпанії Ethiopian Airlines, що виконував рейс з Аддіс-Абеби до Найробі, зазнав аварії 10 березня в 60 км на схід від столиці Ефіопії. Авіакатастрофа забрала життя 157 осіб. Ця катастрофа стала другою катастрофою літака цього типу за півроку: наприкінці жовтня 2018 року Boeing-737 Max 8 індонезійської компанії Lion Air впав у море Яванця незабаром після вильоту з аеропорту Джакарти. Загинули всі 189 осіб, що перебували на борту.
Як повідомлялось,на тлі останніх подій літак Boeing 737, який був найбільш продаваним літаком усіх часів, втратив свої позицію лідера у рейтингу, поступившись Airbus A320.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].