Amazon буде розпізнавати покупців за сканом долоні
Ритейлер вирішив запровадити нову технологію

Amazon збирається запатентувати технологію, яка дозволяє ідентифікувати покупців по долонях, пише Vox. Зараз в магазинах Amazon Go клієнти роблять це за допомогою мобільного додатку.
Онлайн-рітейлер подав заявку на реєстрацію нової системи ідентифікації. Це сканер, здатний пізнати покупця за індивідуальними особливостями долоні – складками, лініями і навіть венами. У документі також вказано, що сканери будуть розташовуватися на вході і виході з магазину.
Це не означає, що компанія насправді розробляє подібну технологію, проте у вересні повідомлялося, що Amazon тестує сканування рук клієнтів при оформленні замовлення в мережі магазинів Whole Foods.
Однак не все так просто: новий потенційний метод ідентифікації людей, що використовує біометрії, також, ймовірно, викличе питання до компанії. Amazon вже стикається з підвищеною увагою до проблем конфіденційності, пов'язаних з її продуктами, починаючи від голосового помічника Alexa, зазначає видання.
Рітейлер відкрив перший магазин Amazon Go в Сіетлі на початку 2018 року. У ньому немає кас і черг. Вхід в магазин можливий тільки для зареєстрованих клієнтів Amazon, які показують QR-код в мобільному додатку. Магазин визначає, які товари хоче придбати користувач, і при виході з магазину гроші списуються з рахунку клієнта Amazon.
Нагадаємо, Amazon звинуватила Трампа у втраті багатомільярдного контракту з Пентагоном.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].