Ймовірність помилки пілотів є мінімальною – брифінг керівництва МАУ
Останнє планове техобслуговування літак пройшов 6 січня

Український літак авіакомпанії МАУ, який розбився вранці 8 січня о 06:10 (за іранським часом) над Тегераном, встиг набрати висоту 2400 м перед катастрофою, тому ймовірність помилки пілотів мінімальна. Про це під час брифінгу 8 січня заявив віцепрезидент з льотної роботи МАУ Ігор Сосновський.
Сосновський також додав, що екіпаж літака був досвідченим. Зокрема, командир повітряного судна Володимир Гапоненко мав 11 600 годин нальоту, інструктор Олексій Наумкін – 12 000 годин, другий пілот Сергій Хоменко – 7 600 годин.
Технічний директор компанії Олександр Шапієв уточнив, що рейс виконувався на літаку Boeing 737-800 NG, реєстраційний номер UR-PSR.
«Літак 2016 року виробництва, був отриманий авіакомпанією безпосередньо із заводу концерну. Останнє планове технічне обслуговування літак пройшов 6 січня 2020 року», – сказав він.
Він також додав, що жодних зауважень з боку екіпажу щодо стану літака не надходило.
У МАУ заявили, що призупинять рейси в Іран на невизначений час.
Нагадаємо: літак регулярного рейсу PS 752 Тегеран – Київ авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» розбився в Ірані 8 січня. За даними державного телебачення Ірану, всі, хто був на борту літака, загинули.
Цю інформацію підтвердили також у посольстві України в Ірані. У посольстві виключили версію теракту чи ракетної атаки як причини катастрофи літака.
У МЗС України повідомили, що борту літака було 11 українців.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].