Версія виходу з ладу двигунів Boeing-737 не підтверджується – джерело
Інформацію з «чорних скриньок» можна буде відновити

На обох двигунах Boeing-737, що впав у Ірані, немає слідів пожежі. Про це із посиланням на власні джерела у складі комісії, що розслідує причини авіакатастрофи, повідомляє Цензор.НЕТ
«Зараз наша група прибула на місце, куди звозять уламки літака. Це відкритий майданчик, куди звозять все, що знайшли в околицях. Наразі я оглядаю обидва двигуни літака – і не бачу на них слідів пожежі. Сюди доставлені фрагменти правого крила – там теж немає слідів пожежі. Тобто версія несправності двигунів, вибуху двигунів, на цей момент не підтверджується. Літак горів – але версія виходу з ладу двигунів не підтверджується», – повідомило джерело.
За попередньою інформацією, наданою комісії начальником управління цивільної авіації Ірану Алі Абідзаде, літак вилетів о 6.13, але через 5 хвилин на висоті 2400 метрів літак почав падати, загорівся і потім розбився.
«За твердженням іранських диспетчерів, ніяких повідомлень з борту літака від екіпажу не надходило. Літак нібито розвернувся до аеропорту, але, чи був цей розворот керованим або вже не керованим, ми поки не розуміємо. Нам поки не надали дані радарів управління повітряним рухом. Немає інформації, які літаючі об'єкти могли перебувати поблизу літака і зіткнутися, чи був пуск ракети. Але цю інформацію нам обіцяють надати», – цитує видання слова власного джерела.
Також, на його думку, попри пошкодження обох чорних скриньок, які були знайдені, інформацію на них можна відновити.
Крім того він переконаний, що «іранці не збираються щось від когось засекречувати, вони відповідно до Чиказької конвенції збираються надавати доступ до розслідування і до розшифровки чорних скриньок всім сторонам, включно з американцями, виробниками літака, а також всім країнам, громадяни яких загинули».
У комісії розраховують, що за день-два буде складено всю попередню інформацію.
«Іранці демонструють нормальний діалог, немає сигналів, що якусь інформацію навмисно хочуть приховати, поки все доволі коректно і відкрито», – каже джерело в комісії.
Нагадаємо: 8 січня біля Тегерана розбився літак української авіакомпанії МАУ, на борту якого перебувало 167 пасажирів та 9 членів екіпажу, що виконував рейс з Тегерана до Києва. Усі 176 осіб загинули.
8 січня, у день катастрофи, Тегеран заявив, що причиною падіння літака МАУ стало «раптове загоряння несправного двигуна» та що Іран не передаватиме знайдені «чорні скриньки» компанії Boeing.
Як повідомляв Mind, посольство України в Ірані спочатку заявило, що повністю виключає версії теракту чи ракетної атаки з можливих причини трагедії, але пізніше відредагувало свою офіційну заяву, прибравши це твердження.
Також повідомлялося, що за даними РНБО слідча комісія розглядає версію теракту та ураження українського літака російською зенітною ракетою. Слідство має чотири робочі версії щодо причин аварії.
Крім того Mind повідомляв, що Іран офіційно запросив США та Україну взяти участь у розслідуванні авіакатастрофи літака МАУ. Іранська сторона також запросила Канаду та Швецію взяти участь у розслідуванні, оскільки внаслідок катастрофи загинули громадяни цих країн.
Нагадаємо також, що уряд ухвалив рішення про відправку пошуково-рятувальної групи до Ірану. До її складу увійшли представники Державної служби з надзвичайних ситуацій, Міноборони, МЗС, МВС, СБУ, РНБО, Державної авіаційної служби та МАУ.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].