Цукерберг заявив про новий підхід Facebook до блокування контенту
Ген директор соцмережі заявив, що відстоюватиме вираження думки і шифрування, навіть якщо це багатьом не подобатиметься

Марк Цукерберг заявив, що Facebook продовжить відстоювати вільне вираження думки і шифрування, навіть якщо це викличе негативну реакцію. Про це повідомляє CNN.
«Це новий підхід і, я думаю, він розізлить багатьох людей. Але, чесно кажучи, старий підхід також злив багатьох, тому давайте спробуємо щось інше», – сказав він.
Засновник та гендиректор Facebook заявив, що мета його компанії тривалий час полягала у тому, щоб не робити нічого, що було б визнано «надто образливим», але зараз він змінює підхід перед лицем того, що він вважає надмірною цензурою.
«Нам доводиться все частіше цензурувати велику кількість різних видів контенту, що дуже незручно», – сказав Цукерберг, визнаючи відповідальність Facebook за очищення своїх платформ від контенту, пов’язаного з тероризмом, експлуатацією дітей та заохоченню до насилля.
«Ми збираємось прибирати контент, який є дійсно шкідливим», – додав він.
Цукерберг також сказав, що Facebook продовжить боротьбу за шифрування. До цього компанію різко розкритикували за те, що вона дозволила політикам брехати у рекламі, в той час як Twitter узагалі заборонив політичну рекламу.
Цукерберг все частіше говорить про рішучість Facebook дотримуватися своїх позицій, навіть якщо вони виявляються непопулярними. Його мета на наступне десятиліття «бути не улюбленим, а зрозумілим».
Нагадаємо: соціальна мережа Twitter з 22 листопада припинила публікацію політичної реклами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].