Кількість скарг у фінсекторі у 2019 році зросла на 25% – НБУ

Кількість скарг у фінсекторі у 2019 році зросла на 25% – НБУ

Найчастіше споживачі фінпослуг скаржилися щодо відносин за кредитами

Кількість скарг у фінсекторі у 2019 році зросла на 25% – НБУ
Фото shutterstock

Національний банк України (НБУ) у 2019 році отримав майже 17 тис. звернень громадян, що на 25% більше, ніж роком раніше. Про це повідомляється на веб-сайті Нацбанку.

«Нацбанк опрацював 99% звернень громадян, решта – перебувають на розгляді. Понад третина звернень – 35% – позитивно вирішені питання, порушені споживачами фінансових послуг. Майже на половину звернень – 46% − Нацбанк надав роз’яснення споживачам», – вказується у повідомленні.

При цьому, згідно повідомленню, майже 7% звернень Нацбанк переадресував до інших державних органів за належністю. 

Переважно споживачі скаржилися на банки (64%): усього Нацбанк отримав звернення щодо 53 банків, але найбільша кількість звернень стосується роботи трьох банків.

В НБУ нагадали, що у жовтні-2019 розгляд звернень громадян був переданий з управління діловодства до управління захисту прав споживачів фінпослуг. 

Більшість звернень споживачів, які опрацював новий підрозділ, стосуються відносин споживачів фінансових послуг та банків за кредитними договорами (33%), роботи платіжних систем та розрахунків (25%), обслуговування в банках (10%), відносин із небанківськими установами (7%).

Серед порушень: оманлива реклама депозитів, різна процентна ставка у договорі та під час фактичного розрахунку, збільшення кредитного ліміту для погашення попереднього боргу, самовільне списання коштів із зарплати чи інших нарахувань у рахунок погашення боргу, продовження депозиту без погодження із споживачем. 

Як повідомлялося, українські банки скоротили спільну мережу відділень за 2019 рік на 6%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло