СК «Альфа Страхування» надала своїм клієнтам доступ до послуг телемедицини

СК «Альфа Страхування» надала своїм клієнтам доступ до послуг телемедицини

Послуги передбачають надання повноцінних консультацій лікарями дистанційно

СК «Альфа Страхування» надала своїм клієнтам доступ до послуг телемедицини
Фото: alfaic.ua

Страхова компанія «Альфа Страхування» надала своїм клієнтам доступ до послуг телемедицини. Про це повідомляє пресслужба «Альфа Страхування».

Клієнти компанії, застраховані по ДМС, із введенням карантину отримали додаткову послугу – медичні консультації онлайн. Вона передбачає надання повноцінних консультацій кваліфікованими лікарями (терапевт/родинний лікар, вузькопрофільні спеціалісти), без необхідності особистого візиту в клініку.

Власники страхових полісів по ДМС можуть скористатися цією послугою не лише в частині первинної консультації з необхідним спеціалістом, але й для повторного візиту, як то – розшифровки аналізів чи коригування призначень. Це дуже важливо, адже частина приватних лікарняно-профілактичних закладів припинила прийом клієнтів.

Послуга організована разом із партнерськими медичними закладами страхової компанії. Запис на консультацію робить оператор СК онлайн, через спеціальну платформу, що дозволяє обрати максимально зручний час для клієнта.

«На сьогодні близько 5% клієнтів, що звернулися за медичними консультаціями, вже мали можливість скористатися цією послугою в режимі онлайн. Оскільки, офіційно період вимушеної самоізоляції був подовжений, очікуємо, що повноцінні онлайн-консультації з лікарями стануть реальною допомогою для наших клієнтів», – розповіла Ольга Левченко, перший заступник Голови правління СК «Альфа Страхування».

Наразі компанія має 111 000 клієнтів, застрахованих за програмами ДМС.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті