SAP відкрила безкоштовний доступ до бізнес-інструментів та освітніх матеріалів у період пандемії

SAP відкрила безкоштовний доступ до бізнес-інструментів та освітніх матеріалів у період пандемії

Корпоративні додатки допоможуть компаніям ефективно працювати в режимі віддаленої роботи

SAP відкрила безкоштовний доступ до бізнес-інструментів та освітніх матеріалів у період пандемії
Фото: wikimedia.org

IT-компанія SAP відкрила вільний доступ до обраних рішень для полегшення управління бізнесом у режимі віддаленої роботи, а також надала безкоштовний доступ до освітніх матеріалів MOOC-платформи оpenSAP, аби бажаючі продовжили своє навчання в умовах пандемії COVID-19. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Платформа оpenSAP пропонує курси з автоматизації, роботизації процесів, обробки даних, машинного навчання, штучного інтелекту (AI), Інтернет речей (IoT), програмування Java тощо. На оpenSAP існують форуми для додаткових запитань чи спілкування з експертами.

Для підтримки учнів і вчителів, які зіткнулися із закриттям шкіл, компанія відкрила безкоштовні курси навчання SAP Young Thinkers .

Бізнес-інструмент Remote Work Pulse дає змогу здійснити більш глибоке вивчення потреб працівників, які працюють віддалено, допомагає зрозуміти поточну ситуацію в організації та розпізнати критичні комунікаційні процеси.

Хмарна платформа SAP Ariba Discovery дає змогу покупцям опублікувати свої найактуальніші потреби в постачанні, а постачальникам – відповісти на них. Підприємці отримують можливість здійснювати онлайн-закупівлі для своєї компанії менш обтяжливим способом, а постачальники − прямим контактом з потенційними клієнтами. Ця формула мінімізує збої, спричинені затримкою доставки та непередбачуваним споживчим попитом у кризові періоди.

У компанії зазначають, що платформа SAP Ariba Discovery покликана зменшити кількість перебоїв у виробництві внаслідок пандемії. Завданням платформи є покращення потоку товарів і підтримка компаній під час збільшення попиту на окремі товари на ринку.

Платформа Ruum дозволяє підприємцям безкоштовно створювати, автоматизувати та здійснювати процеси за наявними процедурами, зокрема дає змогу створити простір для спільної віддаленої роботи, де можна ділитися матеріалами та результатами своєї діяльності, делегувати окремі завдання, встановлювати терміни й одночасно стежити за ходом їхнього виконнання.

Застосунок для медичних закладів COVID-19 Pre-Screen & Routing XM Solution допомагає надавати актуальну інформацію людям, які переймаються поточною ситуацією. Цей інструмент дає змогу провести попереднє опитування пацієнта та підтвердити чи спростувати необхідність звернутися до медичного закладу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті