Клієнти ПУМБ зможуть оформити страховку від шахрайства по картковим рахункам
Страховий ліміт складає 20 000 гривень, а страховий платіж – усього 200 гривень на рік

Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) з 3 квітня пропонує своїм клієнтам послугу «Захист від шахраїв»*. Страховка охоплює найпоширеніші види шахрайства з картковими рахунками та доступна всім власникам дебетової картки «всеКАРТА».
Страховий ліміт складає 20 000 гривень. Всього за 200 гривень на рік, а саме стільки складає вартість підключення послуги, клієнт отримає гарантію на компенсацію протягом 15 днів викраденої шахраями з карткового рахунку суми в межах ліміту страховки.
Страховка поширюється на рахунок клієнта. Тобто, якщо до рахунку прив’язано одразу декілька карток, послуга «Захист від шахраїв» буде покривати їх усі. Перевагою продукту «Захист від шахраїв» є єдиний ліміт страхового покриття по всім видам шахрайських дій. Це значить, що при настанні будь-якого страхового випадку, передбаченого послугою, клієнт може отримати максимальну компенсацію в рамках страхового ліміту, тобто 20 000 гривень. Це дозволяє максимально захистити клієнта від будь-якого виду шахрайства.
«Працюючи над послугою «Захист від шахраїв», ми зібрали найкращі ринкові практики. Наприклад, наша страховка не має франшизи при настанні страхових випадків. Це значить, якщо клієнт все ж став жертвою шахраїв, і сума збитку не перевищує максимального страхового ліміту в 20 000 гривень, страховка дозволить повністю повернути вкрадені кошти. Також «Захист від шахраїв» не містить сублімітів на ряд страхових випадків: тобто, незалежно від того, який вид страхового випадку настав, сума 20 тисяч гривень повністю покриває всі види шахрайства. Нам важливо, щоб клієнти, які обирають ПУМБ своїм банком, знали, що їхні кошти в безпеці», – прокоментував начальник відділу банківського страхування продуктів роздрібного бізнесу ПУМБ В’ячеслав Меліхов.
Страховка поширюється на всі основні види соціальної інженерії – тобто, комплексу шахрайських дій, основна мета яких – отримати доступ до коштів потерпілих, а саме:
- Незаконна оплата з карткового рахунку в торгівельно-сервісній мережі за втраченою або вкраденою карткою – шахраї оплачують покупки втраченою/вкраденою карткою;
- Скімінг – накладка на банкоматі, за допомогою якої зчитуються дані картки;
- Незаконні операції в Інтернет/мобільному банкінгу – операції з рахунками клієнта третіми особами без платіжної картки за допомогою SMS-команд або додатка «SMS – банкінг»;
- Оплата з картки без підтвердження SMS-пароля – використання третіми особами картки клієнта без його фізичної присутності, тобто використання тільки даних картки та даних клієнта;
- Фішинг – різновид інтернет-шахрайства, коли шахраї вводять користувачів в оману, наприклад, представляючись працівниками банку, з метою отримання конфіденційної інформації;
- Фармінг – замасковані підробні сайти, які дуже подібні з оригінальними. Переходячи на них, клієнт ризикує передати свої персональні дані та дані картки шахраям;
- Вішинг – телефонне шахрайство, коли шахраї виманюють реквізити банківських карток або іншу конфіденційну інформацію та примушують переказувати кошти на картку злодіїв.
«Майже мільйон українців отримують через ПУМБ свою заробітну платню. Більшість з цих клієнтів користуються депозитними та кредитними програмами, застосунком ПУМБ Online або ж просто зберігають гроші на картковому рахунку, розуміючи, що це безпечніше ніж гаманець або «під матрацом». Для того, щоб наші клієнти спали ще спокійніше, ми разом з нашими партнерами запровадили нову послугу «Захист від шахраїв» саме для того, щоб наші клієнти при будь-якій ситуації знали, що їхні кошти надійно захищені як банком, так і додатково страховою компанією», – зауважив директор департаменту продажу та розвитку роздрібного бізнесу ПУМБ Олександр Щербаха.
Оформити послугу можна у відділеннях банку. Найближчим часом замовити страхування від шахраїв можна буде також в телефонному режимі.
Для отримання компенсації у разі настання страхового випадку, потрібно:
- Заблокувати картку при виникненні підозри на шахрайство;
- Звернутися до кіберполіції та повідомити про факт шахрайства (отримати номер, за яким зареєстровано звернення);
- Звернутися до ПУМБ, написати заяву про несанкціоновану транзакцію, а також заяву до страхової компанії про факт шахрайства.
*послуги страхування надаються страховою компанією ВУСО.