Tesla відкрила свій перший інтернет-магазин
Американський виробник вирішив відкрити його на торговій платформі, що належить Alibaba

Американський виробник електрокарів Tesla повідомив про відкриття свого першого флагманського онлайн-магазину на провідній китайській платформі е-комерції Tmall.com, що належить Alibaba. Про це повідомляє The Star.
В магазині споживачі зможуть купити автозапчастини та додаткові комплектуючі. Окрім того, на платформі буде доступна опція попереднього запису для проходження тест-драйву.
Видання зазначає, що потужна цифрова економіка Китаю допомагає багатонаціональним компанія вийти на китайський ринок. Статистика Tmall.com. показує, що за останні два місяці на китайську платформу зайшло понад 12 000 брендів, включно з IKEA, Prada и Giorgio Armani,
Нагадаємо: в березні цього року американська Tesla продала 10 160 автівок в Китаї, що стало найвищим показником за місяць на найбільшому в світі автомобільному ринку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].