Google розробила сервіс «чайових» для веб-сайтів, але передумала його впроваджувати
Ці кошти були б не зайвими на тлі пандемії та спаду на ринку недійної реклами

Google розробила функцію, яка б дозволяла людям жертвувати гроші веб-сайтам , щоб підтримати видавців новин, блогерів та музикантів. Однак, як повідомляє TechCruch, компанія відмовилась від цієї ідеї та вирішила не запускати продукт.
В минулому році Google тестував так звані «чайові» в якості нової функції Google Contributor, сервісу, який дозволяє користувачам відключати рекламу на відвідуваних сайтах за певну плату і таким чином компенсувати їх власникам кошти, які вони могли за неї отримати.
На скріншоті цієї функції показано, як можна зробити разові пожертви в розмірі від 0,2 до 5 для підтримки сайтів.


Видання пише, що якщо б Google все ж реалізував заплановане, цей інструмент міг би стати цінним інструментом для сайтів, які постраждали від спаду на ринку медійної реклами. І тепер, у зв’язку із карантинними заходами, які скасували заходи та скоротили кількість слухачів підкатів, на яких медіавидавці розраховували заробити, здатність отримувати пожертви могла б допомоги сайтам уникнути звільнення працівників.
Google підтвердила, що цей проєкт був внутрішньою ідеєю, яку компанія вивчала протягом минулого року, але вирішила не використовувати.
«Ми визнаємо, що сьогодні не існує єдиної бізнес-моделі, яка б працювала для усіх видавців, і вважаємо, що украй важливо вивчати нові технології, які могли б допомогти видавцям заробити більше грошей. Вибір фінансування – чудовий приклад продукту, в який ми вклали значні кошти,і він продовжуватиме розвиватись, щоб підтримувати видавців та їхні стратегії монетизації», – повідомив представник компанії.
Сайти новин і самі можуть створити функцію «чайових» або інтегрувати менш відомий сторонній інструмент, однак всюдисущий Google, в якому вже є облікові записи користувачі та способи оплати, міг б значно полегшити процес.
Видання пише, що якщо Google коли-небудь вирішить відновити цю функцію та обкласти її податком у розмірі 10%, як Contributor, це може створити невеликий потік нових доходів. Ця функція могла б бути особливо корисною для веб-сайтів, які не визначились із стратегією преміум-підписки та в основному покладаються га рекламу. Падіння цін на медійну рекламу, спричинену пандемією коронавірусу та карантинними заходами, може поставити цю категорію видавців під загрозу закриття. Для прикладу, BuzzFeed і Vox істотно скоротили свій штат, а тим, хто залишився – урізали зарплатню .
Нагадаємо: як стало відомо Google скорочує свої маркетингові бюджети навпіл на друге півріччя 2020 року, а також тимчасово припиняє набір нових працівників.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].