Захворіло у світі
5,463,392
Померло у світі
344,533
Вилікувалось у світі
2,195,325
Захворіло в Україні
21,245
Померло в Україні
623
Вилікувалось в Україні
7,234
«Датагруп» збільшила доходи до 1,5 млрд грн у 2019 році
Новини компанії

«Датагруп» збільшила доходи до 1,5 млрд грн у 2019 році

Середній дохід від абонента у В2С-сегменті склав 104 грн

«Датагруп» збільшила доходи до 1,5 млрд грн у 2019 році
Фото: pixabay

За минулий рік «Датагруп» збільшила доходи на 8% – до 1,474 млрд грн. Найбільше зростання зафіксовано у B2B-сегменті – на 17%. SMB зріс на 21 %, B2C – на 10 %. Про це повідомляє пресслужба компанії.

У структурі доходів найбільшу частку займає В2В (49%). «Основними факторами зростання в цьому сегменті стали: залучення нових великих клієнтів, продаж Value-Added Services, у тому числі послуг із кібербезпеки наявним клієнтам, а також безперервне розширення B2B-сервісів. При цьому тренд зростання триває за рахунок продажу основних послуг (канали передачі даних і доступ до мережі Інтернет, у тому числі через супутникові канали)», – розповідає СЕО «Датагруп» Михайло Шелемба.

У сегменті SMB збільшився продаж основних послуг (інтернет, телефонія) та  додаткових сервісів (захист від DDoS-атак, хмарні сервіси, віртуальна АТС).

У сегменті B2C спостерігається зростання кількості клієнтів послуги доступу до інтернету, які переходять на більш дорогі та високошвидкісні тарифні плани. На кінець року в базі компанії частка таких абонентів становить 40 %. Середній дохід від абонента (ARPU) становить 104 грн. Також зростає кількість абонентів, які купують пакет послуг «Інтернет + ТВ».

Зростання EBITDA склало 21 %, маржинальність EBITDA досягла 31 %. До бюджетів усіх рівнів перераховано 309 млн грн.

«У I кварталі 2020 року дохід компанії склав 337 млн грн, що на 4 % більше порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Зростання EBIDTA склало 23 %, при цьому маржинальність EBIDTA досягла 42 %. До бюджетів усіх рівнів за I квартал 2020 року перераховано 98 млн грн», – уточнили для Mind в компанії.

За перші три місяці B2B виріс на 15 %, SMB – на 10 %, B2C – на 5 % порівняно з аналогічним періодом 2019 року. 

У сегменті B2C триває минулорічний тренд – перехід домашніх абонентів на більш дорогі та високошвидкісні тарифи, частка яких на сьогодні становить 42 % у базі компанії. На цей показник також вплинув і перехід домашніх абонентів на дистанційну роботу в період загальнонаціонального карантину.  У період карантину загальний інтернет-трафік збільшився на 25 %, при цьому в контенті абонентів, які користуються послугою вдома, переважало споживання ТБ. Кількість підключень у березні 2020 року зросла на 32 % порівняно з аналогічним періодом 2019 року.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті