Травневий ринок легкових авто в Україні скоротився на 15%
Найпопулярнішою маркою стала Toyota

Ринок нових легкових автомобілів в Україні в травні впав на 15%. За даними «Укравтопрому», за місяць українці придбали і зареєстрували близько 6000 нових автівок.
Найпопулярнішою маркою на ринку нових легкових автомобілів в травні, як і роком раніше, стала Toyota. Протягом місяця 1026 автомобілів цієї японської марки поповнили український автопарк. Однак від свого результату річної давності автовиробник відстав на 17%.
На другому місці знову опинилася Renault, в активі якої 851 реєстрація, на 12% менше, ніж роком раніше.
Третя позиція і 51% зростання у KIA, автомобілі якої обрав 671 автомобіліст. Зростання попиту на автомобілі KIA підняв в травневому рейтингу цю корейську марку відразу на дві сходинки.
На четвертому місці – Skoda, яка роком раніше обіймала шосте місце. Між тим реалізація автівок цього виробника скоротилася на 9% – до 289 одиниць.
Замикає п'ятірку лідерів травня з результатом 270 зареєстрованих авто – Mercedes-Benz, який в минулому році займав лише чотирнадцяту позицію. Травневий попит на автомобілі німецького виробника в Україні зріс на 71%.
Бестселером місяця став автомобіль KIA Sportage з результатом – 593 реєстрації.
Всього за п'ять місяців 2020 року свої перші реєстраційні номери отримали майже 30 000 легкових автомобілів, що на 7% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].