ЄС хоче, щоб Facebook і Twitter щомісяця звітували про боротьбу з фейковими новинами
Крім того, соціальні мережі повинні просувати достовірні матеріали

Facebook, Twitter і Google будуть щомісяця звітувати про боротьбу з фейковими новинами. Також до цієї ініціативи приєднається TikTok. Про це пише engadget.com.
Євросоюз вважає, що це спонукатиме великі технологічні компанії активніше боролися з фейковими новинами. Заступник глави Єврокомісії зі спільних цінностей і прозорості Віра Юрова заявила, що Facebook, Google і Twitter повинні готувати щомісячні звіти про те, як вони боряться з дезінформаційними кампаніями. Чиновники занепокоєні шкодою, якої користувачам завдає дезінформація про коронавірус і міфи про шкоду вакцинації.
«Дезінформація не тільки шкодить демократії, вона також шкодить здоров'ю наших громадян», – сказала Юрова.
Звіти будуть містити детальну інформацію про ініціативи щодо обмеження неправдивих відомостей про коронавірус, включаючи рекламу. Крім того, соціальні мережі повинні просувати достовірні матеріали.
Юрова зазначила, що TikTok приєднується до добровільного кодексу ЄС з дезінформації (в ньому вже беруть участь Facebook, Google, Mozilla і Twitter), щоб боротися з фальшивими новинами. Названі соцмережі обіцяють сприяти правдивості і прозорості в рекламі, забезпечувати дотримання політики проти фальшивих акаунтів і ботів, надавати перевагу «авторитетній» інформації і допомагати дослідникам у вивченні кампаній з дезінформації.
Нагадаємо, у новій доповіді Єврокомісії стверджується, що країни, що не входять в ЄС, зокрема Росія і Китай, беруть участь в цілеспрямованих дезінформаційних кампаніях у Європі, сусідніх країнах і в усьому світі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].