Facebook змінює алгоритм: пріоритет надаватиметься оригінальним текстам та новинам – Axios
Завдяки нововведенню оригінальні новини мають піднятись у стрічці над фейками та клікбейтами

Починаючи з сьогоднішнього дня Facebook по-новому ранжуватиме новини в стрічці, пріоритет надаватиметься оригінальним текстам. Про це вдалося дізнатись виданню Axios.
Також у видачі понизяться сайти з анонімним авторством матеріалів.
Видання наголошує, що це важливим на тлі того, що технологічного гіганта давно критикують за те, що він робить недостатньо для підняття якісних новин в стрічці над виробниками фейків.
У Facebook повідомили, що для визначення оригінальності матеріалів компанія використовуватиме штучний інтелект.
Видання додає, що зміна алгоритму не надто вплине на користувачів, вони і надалі бачитимуть у своїх стрічках новини видань, на які підписані вони або їхні друзі. Однак соцмережа стимулюватиме саме оригінальні матеріли з цієї підмножини. Зміна алгоритму стосуватиметься виключно новин, до того ж, на початковому етапі, тільки на англійській мові. В майбутньому Facebook планує розповсюдити нововведення і на інші мови.
Axios наголошує, що алгоритми Facebook та його конкурента Google, які раніше ваинагороджували видавців, які продукували «гучний» контент, тепер коригуються, щоб стимулювати «більш вдумливий оригінальний» контент. Це, своєю чергою, призвело до зменшення кількості спам-заголовків, клікбейтів та фейкових новин.
В Facebook зазначили, що видавці завдяки зміні алгоритму зможуть відчути збільшення трафіку з оригінальних матеріалів. Видання розцінило цей крок соцмережі як незначний, але конкретний крок, який робить Facebook для мінімізації дезінформації.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].