Прибуток виробника люксових товарів Louis Vuitton впав у 6 разів
Пандемія викликала падіння кількості міжнародних мандрівників і закриття магазинів і підприємств групи

Чистий прибуток найбільшого світового виробника товарів класу люкс LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA у 1-му півріччі впав на 84%, або в 6,3 рази, і склав 522 млн євро проти 3,268 млрд євро, передає Інтерфакс.
Прибуток від операцій впав на 68% – до 1,671 млрд євро порівняно з 5,295 млрд євро за аналогічний період минулого року, повідомляється в прес-релізі компанії.
Виручка скоротилася в січні-червні на 27% – до 18,393 млрд євро з 25,082 млрд євро за аналогічний період минулого року.
Пандемія COVID-19 викликала різке падіння кількості міжнародних мандрівників і закриття магазинів і підприємств групи LVMH в більшості країн на кілька місяців, наголошується в повідомленні. В результаті в другому кварталі виручка впала на 38% в органічному вираженні.
Серед підрозділів в першому півріччі найбільше скоротилися продажі годинників і прикрас – на 38%, до 1,319 млрд євро. Виручка мережевих роздрібних магазинів (Sephora, DFS і Le Bon Marche) зменшилася на 32% – до 4,844 млрд євро. Виручка в сегменті модного одягу і виробів зі шкіри впала на 23% і склала 7,989 млрд євро.
Реалізація алкогольних напоїв скоротилася на 20% – до 1,985 млрд євро (органічне зниження – 23%). Особливо сильно зменшилися продажі шампанського в другому кварталі. Обсяг продажів парфумерії та косметики впав на 29% – до 2,304 млрд євро.
У повідомленні LVMH відзначається, що терміни завершення покупки Tiffany & Co. будуть залежати від отримання дозволу з боку регулюючих органів.
Капіталізація з початку поточного року скоротилася на 3%.
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, підконтрольна французькому мільярдеру Бернару Арно, є найбільшим в світі виробником предметів розкоші (70 брендів), включно з аксесуарами (Louis Vuitton і Fendi), також компанія виробляє коньяк, шампанське (Moet & Chandon, Dom Perignon, Veuve Cliquot і Krug), годинники (TAG Heuer, Hublot, Zenith), ювелірні вироби (Bulgari, Chaumet, Fred, а також спільне підприємство з De Beers), одяг (Givenchy, Loewe, Marc Jacobs і т.д.), парфумерію і косметику (Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, мережа магазинів Sephora). Кількість магазинів компанії в 70 країнах становить 4590, кількість співробітників – близько 156 000 чоловік, близько 80% яких працюють за межами Франції.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].