Прибуток виробника люксових товарів Louis Vuitton впав у 6 разів

Прибуток виробника люксових товарів Louis Vuitton впав у 6 разів

Пандемія викликала падіння кількості міжнародних мандрівників і закриття магазинів і підприємств групи

Прибуток виробника люксових товарів Louis Vuitton впав у 6 разів
фото DR

Чистий прибуток найбільшого світового виробника товарів класу люкс LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA у 1-му півріччі впав на 84%, або в 6,3 рази, і склав 522 млн євро проти 3,268 млрд євро, передає Інтерфакс.

Прибуток від операцій впав на 68% – до 1,671 млрд євро порівняно з 5,295 млрд євро за аналогічний період минулого року, повідомляється в прес-релізі компанії.

Виручка скоротилася в січні-червні на 27% – до 18,393 млрд євро з 25,082 млрд євро за аналогічний період минулого року.

Пандемія COVID-19 викликала різке падіння кількості міжнародних мандрівників і закриття магазинів і підприємств групи LVMH в більшості країн на кілька місяців, наголошується в повідомленні. В результаті в другому кварталі виручка впала на 38% в органічному вираженні.

Серед підрозділів в першому півріччі найбільше скоротилися продажі годинників і прикрас – на 38%, до 1,319 млрд євро. Виручка мережевих роздрібних магазинів (Sephora, DFS і Le Bon Marche) зменшилася на 32% – до 4,844 млрд євро. Виручка в сегменті модного одягу і виробів зі шкіри впала на 23% і склала 7,989 млрд євро.

Реалізація алкогольних напоїв скоротилася на 20% – до 1,985 млрд євро (органічне зниження – 23%). Особливо сильно зменшилися продажі шампанського в другому кварталі. Обсяг продажів парфумерії та косметики впав на 29% – до 2,304 млрд євро.

У повідомленні LVMH відзначається, що терміни завершення покупки Tiffany & Co. будуть залежати від отримання дозволу з боку регулюючих органів.

Капіталізація з початку поточного року скоротилася на 3%.

LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, підконтрольна французькому мільярдеру Бернару Арно, є найбільшим в світі виробником предметів розкоші (70 брендів), включно з аксесуарами (Louis Vuitton і Fendi), також компанія виробляє коньяк, шампанське (Moet & Chandon, Dom Perignon, Veuve Cliquot і Krug), годинники (TAG Heuer, Hublot, Zenith), ювелірні вироби (Bulgari, Chaumet, Fred, а також спільне підприємство з De Beers), одяг (Givenchy, Loewe, Marc Jacobs і т.д.), парфумерію і косметику (Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, мережа магазинів Sephora). Кількість магазинів компанії в 70 країнах становить 4590, кількість співробітників – близько 156 000 чоловік, близько 80% яких працюють за межами Франції.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло