Медіагрупам Коломойского, Ахметова, Пінчука та Фірташа-Льовочкіна закидають порушення Антимонопольного законодавства

Медіагрупам Коломойского, Ахметова, Пінчука та Фірташа-Льовочкіна закидають порушення Антимонопольного законодавства

Ознаки змови між холдингами можуть призводити до ущемлення інтересів інших учасників ринку

Медіагрупам Коломойского, Ахметова, Пінчука та Фірташа-Льовочкіна закидають порушення Антимонопольного законодавства
фото: exinform.com.ua

Засновники платформи «Ліга антитрасту» звернулись до Антимонопольного комітету з заявою щодо порушення медіагрупами «1+1 Media», «Медіа Група Україна», «StarLightMedia» та «Inter Media Group» конкурентного законодавства на ринку телевізійного мовлення. Про це повідомляється на сторінці «Ліги антитрасту» у фейсбуці.

У заяві йдеться про медіагрупи, що належать найбільшим олігархам України – «1+1 Media» Ігоря Коломойського, «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова, «StarLightMedia» Віктора Пінчука та «Inter Media Group» Дмитра Фірташа-Сергія Льовочкіна. Ці групи займають понад 70% ринку телевізійного мовлення.

У Mind з'явився телеграм-канал Mind tweet, де ви першими отримуєте головні новини, що мають вплив на економіку та бізнес. Підпишіться, щоб зберегти ваш час та гроші.

В АМКУ поскаржились на монополію медіагруп Коломойского, Ахметова, Пінчука та Фірташа-Льовочкіна

«ЗМІ потрібні фінансово-промисловим групам не стільки для заробітку чи конкуренції. Вони використовують медіа набагато прагматичніше – задля впливу на маси та на ринки в цілому. Саме ЗМІ, використовуючи прямий доступ до «голів» українців, приводять на Банкову президентів», – вважають у «Лізі антитрасту».

Дії цих медіагруп можуть призводити до спотворення конкуренції та ущемлення інтересів інших учасників ринку (провайдерів, телеканалів).

В заяві йдеться про наступне:

  • узгодження між собою умов розміщення реклами на власних телеканалах – «Медіа Група Україна», «StarLightMedia» та «Inter Media Group» пропонують рекламодавцям 30% знижки за умови розміщення реклами лише на їх телеканалах;
  • «1+1 Media», «Медіа Група Україна», «StarLightMedia» та «Inter Media Group» продають провайдерам для ретрансляції не по одному своєму каналу, а відразу весь пул своїх телеканалів, від яких провайдери не можуть відмовитися (Від «Наших грошей»: Тобто певні канали йдуть «в нагрузку» до популярних);
  • «1+1 Media» спонукало провайдера до виключення тих телеканалів, які відмовилися кодувати свій сигнал на супутнику.

«Маючи відповідний інструментарій, медіагрупи можуть змінювати ринок, правила гри на ньому та диктувати умови «буття» на ринку іншим учасникам, які просто змушені підлаштовуватися під них», – відмітили заявники.

В АМКУ поскаржились на монополію медіагруп Коломойского, Ахметова, Пінчука та Фірташа-Льовочкіна
В АМКУ поскаржились на монополію медіагруп Коломойского, Ахметова, Пінчука та Фірташа-Льовочкіна

В АМКУ поскаржились на монополію медіагруп Коломойского, Ахметова, Пінчука та Фірташа-Льовочкіна
В АМКУ поскаржились на монополію медіагруп Коломойского, Ахметова, Пінчука та Фірташа-Льовочкіна

«Ліга антитрасту» вважає факти, наведені у зверненні, більш ніж достатніми для того, щоб АМКУ розпочав розгляд справ про порушення медіагрупами конкурентного законодавства, та за результатами яких притягнув їх до відповідальності (можливе покарання: штраф до 10% річного обороту та/або примусовий поділ)

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту editor@mind.ua
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло