Захворіло у світі
43,979,777
Померло у світі
1,167,124
Вилікувалось у світі
29,800,111
Захворіло в Україні
363,075
Померло в Україні
6,755
Вилікувалось в Україні
148,642
Кава від WOG: 7 років на ринку та 10 млн євро інвестицій у проєкт
Реклама

Кава від WOG: 7 років на ринку та 10 млн євро інвестицій у проєкт

 

Цей матеріал також доступний російською
Кава від WOG: 7 років на ринку та 10 млн євро інвестицій у проєкт

З нагоди святкування Міжнародного дня кави на WOG підбили підсумки роботи на ринку кавового ритейлу. Проєкт «Найкавовіша кава», що був запущений 1 жовтня 2013 року, наразі займає лідерську позицію за обсягами продажів кави та кавових напоїв в Україні.

Проєкт «Найкавовіша кава» було розпочато у 2013 році, коли мережа WOG придбала та запустила в роботу першу професійну кавомашину виробництва швейцарської фірми FRANKE. За сім років існування проєкту відкрито 386 WOG CAFE по всій Україні – з них 14 закладів, починаючи з 2016 року, працюють у швидкісних потягах Інтерсіті та Інтерсіті+. Також у 2016 році було відкрито WOG CAFE у міжнародному аеропорту «Жуляни» (Київ), у 2018 році аналогічний заклад запрацював в міжнародному аеропорту «Бориспіль» (Київ), а у 2019 році ще два WOG CAFE з’явились в аеропортах Львова та Одеси. До того ж ще один заклад працює у міському форматі – кав’ярня розташована у Львові. Всі заклади обладнані сучасними кавовими машинами FRANKE.

«Розвиваючи проєкт «Найкавовіша кава» ми увесь час орієнтувалися на потреби та пристрасті наших клієнтів. Так ми обрали кавові зерна, що обсмажує і продає одна з найстаріших компаній Німеччини – родинний кавовий будинок J.J. Darboven. Додали можливість користуватися топінгами та сиропами на власний розсуд, реалізували замовлення кави безпосередньо в нашому мобільному додатку. Все це дозволило нам досягнути позначки у більш ніж 70 тис. проданих порцій кави щодня», – розповідає керівник дирекції громадського харчування WOG Максим Пятаков.

Кава від WOG: 7 років на ринку та 10 млн євро інвестицій у проєкт

У поточному році WOG інвестував у нове кавове обладнання понад 40 млн грн, закупивши 100 інтерактивних кавових апаратів моделі FRANKE А1000, що вже працюють на найбільш трафікових АЗК по всій країні. А у запуск WOG CAFE у швидкісних поїздах з 2016 року було проінвестовано більше ніж 10 млн грн.

«Загалом інвестиції компанії у проєкт продажу кави склали понад 10 млн євро за сім років. Завдяки цьому, ми спромоглися створити бренд найкращої в Україні кави та об’єднати навколо нього справжніх поціновувачів. На сьогоднішній день ми продали майже 150 млн порцій кави – і не плануємо на цьому зупинятись!», – підкреслив Максм Пятаков.


Компанія WOG – член Ассоціації Особливої Кави Європи (The Speciality Coffee Association of Europe), що створена для розвитку кавової культури та об’єднує поціновувачів і професіоналів індустрії у 90 країнах світу.

У 2017 році компанія WOG стала лідером серед мереж автозаправних станцій в категорії “кава” за даними маркетингового дослідження міжнародної компанії Nielsen.

Довідка:

Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 500 об'єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті