ЗСУ опублікували схему повітряного руху літака, що розбився під Чугуєвим
Зазначили, що це не є доказовою базою слідства

Повітряні сили ЗСУ опублікували схему повітряного руху на військовому аеродромі за кілька хвилин до аварії військового літака Ан-26 під Чугуєвом.
«Наголошуємо, ця схема не є доказовою базою, але стане корисною для гучних «експертів», – сказано в повідомленні командування Повітряних сил ЗСУ.
«При виконанні польотів «по колу» двох і більше літаків ОДНОЧАСНО, керівник польотів на аеродромі вже зі зльоту кожного наступного літака вибирає такий інтервал між ними.
Він дозволяє «не заважати» екіпажам один одному і безпечно виконувати свої польотні завдання на ділянках після зльоту, при польоті до другого розвороту і при польоті до «третього», а також при виникненні ускладнених ситуацій в польоті», – зазначається в дописі.
Нагадаємо, 25 вересня 2020 року близько 20:50 на автошляху Київ-Харків-Довжанський сталася авіакатастрофа. Під час здійснення планових навчальних польотів впав та загорівся військовий літак марки АН-26, який здійснював посадку на аеродром військової частини в м. Чугуєві Харківської області. На борту літака перебувало 20 курсантів Харківського університету повітряних сил ім. Івана Кожедуба та 7 військовослужбовців військової частини. Загинуло 26 осіб. Жодне тіло не вдалося ідентифікувати.
30 вересня «Чорні скриньки» з Ан-26 розшифрували.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].