Boeing розглядає можливість створення нового пасажирського літака – WSJ
Раніше компанія розглядала можливість виробництва нових літаків, проте відмовилася від цієї ідеї на тлі кризи з 737 MAX

Американський авіабудівний концерн Boeing Co. обговорює з клієнтами створення нового пасажирського літака, пише The Wall Street Journal з посиланням на інформовані джерела в компанії, передає Інтерфакс.
За інформацією газети, йдеться про вузькофюзеляжний літак на 200-250 пасажирів. Таким чином, авіалайнер за своїми характеристиками буде розташовуватися між найбільшою моделлю Boeing 737 MAX і широкофюзеляжним 787 Dreamliner. Обговорення знаходяться на ранній стадії.
Boeing не пропонував нових моделей пасажирських літаків з 2004 року, коли був представлений Dreamliner, поставки якого почалися в 2011 році. Boeing давно розглядав можливість випуску нового літака, однак у 2011 році вирішив за краще створити нову модель лайнера 737 – 737 MAX.
Раніше компанія розглядала можливість виробництва нових середньорозмірних літаків (New Midsize Airplane, NMA), проте відмовилася від цієї ідеї на тлі кризи з 737 MAX.
Заборона на польоти 737 MAX в березні 2019 року призвела до відставання Boeing від Airbus на ринку вузькофюзеляжних пасажирських літаків. Європейський Airbus домігся успіху завдяки випуску більших моделей A320neo, включаючи A321 LR і XLR зі збільшеною дальністю польоту. Airbus отримала понад 3000 замовлень на ці літаки.
Випуск нової моделі пасажирського літака може дозволити Boeing конкурувати з A321, відзначає WSJ.
Обговорення нового літака відбувається на тлі кризи в авіації, викликаної пандемією коронавірусу. Багато аналітиків очікують, що попит на перевезення за маршрутами малої протяжності відновиться швидше, ніж на дальні рейси. У зв'язку з цим новий вузькофюзеляжний лайнер Boeing може бути більш виграшним варіантом порівняно з NMA.
Створення нового літака не є пріоритетом Boeing в умовах проблем з 737 MAX і пандемії. Як тільки почнуться польоти 737 MAX, виробник зможе відновити поставки клієнтам і забезпечити необхідний приплив коштів. В останні місяці компанія скорочувала виробництво і штат на тлі скасування замовлень.
Нагадаємо, тиждень тому глава Європейського агентства авіаційної безпеки (EASA) Патрік Кай заявив, що зміни, внесені в програмне забезпечення і устаткування 737 MAX, зробило авіалайнери досить безпечними, щоб вони могли відновити польоти в повітряному просторі Європи ще до кінця 2020 року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].