Coca-Cola припинить випускати майже половину своїх брендів напоїв
Всі разом вони складають лише 2% від виручки компанії

Coca-Cola припинить випуск напоїв під 200 брендами – це майже вдвічі скоротить її портфель брендів, пише CNN, на який посилається vc.ru. У компанії всього близько 500 брендів.
Компанія перестане випускати в США «розумну» воду Smartwater, а також дієтичну Tab, фруктові та овочеві напої Zico і Odwalla. Повний список брендів компанія не розкриває, але уточнює, що в їх числі можуть бути освіжаючі напої – наприклад, спортивний напій Powerade.
У липні це рішення анонсував генеральний директор компанії Джеймс Квінсі. Він розповів, що багато хто з брендів, які закриє Coca-Cola, продаються тільки на певних ринках, а їхній продаж становить лише 2% від загальної виручки.
Скорочення портфеля дозволить Coca-Cola зосередитися на своїх найбільш прибуткових продуктах – найпопулярніших брендах компанії, наприклад, Fanta і Sprite, а також новинках на зразок мінеральної води з кофеїном Topo Chico.
Coca-Cola постраждала на тлі пандемії коронавірусу через закриття закладів харчування. У третьому кварталі 2020 року виручка компанії знизилася на 9% – до $8,7 млрд. Продажі води і спортивних напоїв впали на 11% в цей період.
Нагадаємо, Coca-Cola запропонувала добровільно звільнитись 4000 працівникам, однак пообіцяла їм вищу компенсацію.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].