H&M шитиме ідеальні джинси, компанія запустила цифрове 3D-ателье
Рітейлер розраховує, що це допоможе боротись із перевиробництвом та зменшити кількість відходів

Шведський рітейлер H&M вирішила замість однотипних джинсів створювати індивідуальні, які будуть ідеально підходити покупцю і втілювати всі його мрії. Як повідомляє Fast Company, нова ініціатива компанії також допоможе скоротить кількість відходів та перевиробництва.
Сканер тіла знімає з людини мірки, створює цифровий аватар, а потім дозволяє вибрати кілька варіантів з точки зору тканини, стилю і крою. Потім він відправляє унікальну модель клієнта на фабрику з виробництва одягу, де і виготовляють джинси, які ідеально підходять замовнику.
Рітейлер почне використовувати цю технологію з 5 листопада. H&M для розгортання нової ініціативи співпрацював зі стартапом Unspun, , який створив свою технічну платформу, щоб допомогти боротися з проблемою перевиробництва в моді.
«У кінцевому підсумку відбувається те, що багато товарів, що виробляються в цій галузі, доводиться викидати або спалювати», – розповів співзасновник Unspun Уолден Лам.
Він додав, що виготовлення джинсів, які ідеально підходять за розміром, також може скоротити кількість відходів, тому що покупці з меншою ймовірністю викинуть їх. Це також гарне рішення для тих клієнтів, яким не підходять стандартні розміри.
Виготовлення джинсів таким способом є дещо менш ефективним, оскільки виробники зазвичай вирізають викрійку для 30-40 пар джинсів одночасно. До того ж, на відміну від стандартної поїздки в роздрібний магазин, клієнт не зможе отримати омріяні джинси одразу, вони прибудуть через дві-три тижні.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].