Toyota запатентувала дрон для заправки автомобілів просто в дорозі
Розробники орієнтуються на кілька видів палива, включаючи бензин, водень і електрику

Toyota відправила заявку на незвичайну технологію в патентне відомство Patent Swarm. Згідно з технічним документом і прикріпленим зображенням, японська компанія працює над безпілотним причепом для заправки і зарядки автомобілів, пише HighTech Plus з посиланням на The Drive.
Дрон самостійно приїжджає до автомобіля на дорозі і заправляє його «на льоту». У заявці не вказано, чи повинен автомобіль зупинитися, чи дрон самостійно підключається під час руху.
Технологія Toyota працює за принципом Uber. Коли у автомобіля закінчується паливо або енергія в батареї, а до найближчої заправної станції ще далеко, водій використовує додаток для виклику автономного дрона-заправника. Система визначає місце розташування автомобіля по GPS і відправляє найближчий вільний дрон. При цьому дрони можуть послідовно заправити відразу кілька автомобілів за один рейс перед поверненням на базу.
Toyota також орієнтується на кілька видів палива, включаючи бензин, водень і електрику. Автовиробник визнає, що станції на викопному паливі досить поширені, а заправки для електромобілів і водневого транспорту зустрічаються набагато рідше. Тому Toyota пропонує використовувати окремі дрони для кожного варіанта заправки.
Крім процесу заправки, автори патенту запропонували і додатковий спосіб заробітку – за допомогою зовнішньої реклами. Японська компанія вважає, що в майбутньому мобільні системи заправки займуть більшу частину трафіку і всі вони будуть обклеєні постерами з рекламою. Цей сценарій також передбачає поширення безпілотних автомобілів, щоб пасажири звертали більше уваги на рекламні пропозиції.
Варто зазначити, що патентна заявка не означає швидкого релізу. До того ж технологія Toyota не враховує ряду очевидних проблем. Наприклад, більшість сучасних електромобілів не може заряджатися під час їзди, тому сторонні автовиробники будуть змушені переписати програмне забезпечення спеціально для дронів від Toyota.
Більш того, у різних моделей автомобілів різна висота, форма і розташування кришки бензобака або роз'єму для зарядного кабелю. Якщо Toyota захоче вирішити і цю проблему, на стандартизацію рішення можуть піти роки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].