BuzzFeed домовилась про купівлю онлайн-видання HuffPost
Видання будуть обмінюватися контентом, спільно створювати нові формати реклами і разом її продавати

Новинна інтернет медіа-компанія BuzzFeed домовилась про покупку онлайн-видання HuffPost, власником якого є Verizon Media
Як йдеться в пресрелізі BuzzFeed, «таке партнерство відкриє нові шляхи для заробітку обох медіакомпаній. Від створення нових можливостей для поширення контенту до інноваційних рекламних продуктів».
Сума угоди не розголошується.
Керувати об'єднаною компанією буде генеральний директор BuzzFeed Джона Перетті, який був одним із засновників HuffPost у 2005 році. На той час сайт називався The Huffington Post.
«У мене є яскраві спогади про перетворення HuffPost в велике новинне видання в перші роки його існування. Ми віримо в майбутнє HuffPost і його потенціал, щоб продовжити формувати медіаландшафт протягом багатьох років, – сказав Перетті. – З додаванням HuffPost у нашої медіамережі буде більше користувачів, які будуть проводити з нашим контентом значно більше часу, ніж з будь-ким з наших колег».
В межах угоди Verizon Media і BuzzFeed погодились об'єднувати контент на платформах один одного, створювати інноваційну групу для вивчення можливостей монетизації і використовувати нові формати реклами, включаючи додатки розширеної реальності (XR) і доповненої реальності (AR). BuzzFeed також отримає можливість використовувати Verizon Media Immersive, найбільшу онлайн-платформу XR для реклами і контенту. Крім того, BuzzFeed також зможе під'єднатися до рекламної платформи Verizon Media.
Згідно з угодою HuffPost продовжить робити свій внесок в портфель Verizon Media в якості офіційного видавничого партнера, приєднуючись до надійних партнерів по преміальному контенту, таких як The New York Times, USA Today, Associated Press і Reuters. Контент HuffPost буде розширюватися через канали та продукти Yahoo, що призведе до збільшення трафіку і монетизації. BuzzFeed зможе поширювати контент через бренди Verizon Media, в тому числі Yahoo – потужний драйвер трафіку для HuffPost – і багато інших. Крім того, Verizon Media продовжить керувати продажами рекламних ресурсів HuffPost.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].