Нове покоління обирає нові продукти: аналітики прогнозують кінець епохи м’яса і сигарет
Покоління Z більш охоче витрачає гроші на те, що не шкодить здоров’ю

Покоління Z (народжені в 1996-2016 роках), яке наступає за мілленіалами, змінить моделі інвестування, йдеться в дослідженні Bank of America (BofA). Аналітики припустили, що від зміни поколінь можуть постраждати такі галузі, як виробництво алкоголю, м'яса, автомобілів і туризм, пише Forbes з посиланням на Bloomberg.
У виграшному становищі виявляться онлайн-торгівля і платежі, люксові товари, медіаіндустрія і так зване відповідальне інвестування (ESG-інвестування).
«Революція покоління Z починається. Перше покоління, що народилося в онлайн-світі, стає частиною робочої сили і змушує інші покоління до нього адаптуватися, а не навпаки», – підкреслили аналітики. За розрахунками BofA, покоління Z обжене мілленіалів з точки зору доходів до 2031 року.
Аналітики банку в ході дослідження опитали понад 14 000 представників покоління Z. Вони дійшли висновку, що більшість з них обмежують себе в споживанні м'яса і алкоголю. Покоління Z вітає нові технології, що може змусити банки переглянути свій підхід до надання послуг, пише BofA.
40% зумерів у віці 16-18 років вважають за краще спілкуватися з друзями онлайн. Серед мілленіалів таких людей 35%, серед покоління X (народжені в середині 1960-х – початку 1980-х) – 30%.
Прихід покоління Z до інвестицій, за прогнозами аналітиків банку, матиме такі наслідки:
схильність до раціонального споживання покупців може вдарити по таких галузях, як fashion-індустрія;
компанії, які виробляють алкоголь і тютюнові вироби, повинні будуть все більше зосереджуватися на продуктах, які вважаються менш шкідливими для здоров'я, – наприклад, напоях з меншим вмістом цукру і алкоголю, а також системах нагрівання, а не спалювання тютюну;
авіаіндустрія може постраждати через «флайт-шеймінг» – негативне ставлення до перельотів через вплив літаків на екологію;
на Азіатсько-Тихоокеанський регіон припадатиме 41% доходів покоління Z (зараз – 37%);
на тлі того, що нове покоління менш зацікавлене у володінні своєю машиною, розвиватимуться альтернативні моделі пересування і сервіси таксі.
За поколінням Z прийде COVID-покоління, вважають аналітики. «Це покоління, якому буде знайоме тільки вирішення проблем через фіскальне стимулювання і безкоштовні гроші від держави, що потенційно може прокласти шлях для введення безумовного базового доходу», – відзначають вони.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].