Boeing виявив новий дефект у 787 Dreamliner і посилив перевірки
Дефект полягає в нерівномірно гладкій поверхні вуглецево-композитного фюзеляжу

Американський авіабудівний концерн Boeing розширив перевірки нових літаків 787 Dreamliner після виявлення в них ще одного виробничого дефекту. Про це повідомляє Інтерфакс з посиланням на The Wall Street Journal.
Як стверджують джерела видання серед представників галузі та уряду, як інженери Boeing, так і американські регулятори в сфері повітряної безпеки сходяться на думці, що виявлена проблема не несе безпосередню загрозу безпеці польотів. Однак, за словами одного зі співрозмовників WSJ, це, ймовірно, змусить Федеральне управління цивільної авіації США (FAA) посилити перевірки в сфері контролю якості. Перевірки почалися раніше в цьому році в зв'язку з іншими дефектами.
Через необхідність більш ретельної перевірки, яка зачіпає весь фюзеляж літаків, а не тільки окремі фрагменти хвостової частини, проведення інспекцій займає більше часу, ніж передбачалося раніше, кажуть співрозмовники газети. Це також пояснює, чому Boeing не зміг поставити клієнтам жодного літака Dreamliner у листопаді.
За винятком травня 2020 року, коли заводи авіаконцерну були тимчасово закриті через пандемію COVID-19, ця модель вироблялася безперебійно з 2013 року, свідчить аналіз даних про постачання.
Ще на початку грудня Boeing оголосив про затримки з проведенням інспекцій і з поставками нових літаків Dreamliner без вказування причин.
Як відзначає WSJ, дефект, про який іде мова, полягає в нерівномірно гладкій поверхні вуглецево-композитного фюзеляжу лайнерів 787. Спочатку нерівності виявлялися інженерами Boeing в хвостовій частині літака, але в ході проведених за останній рік перевірок їх почали знаходити і в інших частинах фюзеляжу.
За словами представника Boeing, подібні нерівності можуть привести до виникнення крихітних зазорів між секціями фюзеляжу, що спричинить за собою передчасне старіння конструкції і вимагатиме капремонту.
Котирування акцій Boeing піднімаються на 0,7% в ході попередніх торгів у вівторок. Капіталізація компанії з початку поточного року впала майже на 30%.
Нагадаємо, 9 грудня літак Boeing 737 MAX виконав перший комерційний рейс після 20 місяців заборони.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].