Захворіло у світі
93,158,547
Померло у світі
1,995,273
Вилікувалось у світі
51,421,906
Захворіло в Україні
1,146,963
Померло в Україні
20,542
Вилікувалось в Україні
847,391
В Китаї представили поїзд на магнітній подушці, що може розвивати швидкість до 620 км/год

В Китаї представили поїзд на магнітній подушці, що може розвивати швидкість до 620 км/год

Відсутність сили тертя дозволяє поїзду розвивати велику швидкість

В Китаї представили поїзд на магнітній подушці, що може розвивати швидкість до 620 км/год
Фото: Stringer / Imaginechina via AFP

У китайському місті Ченду відбулася презентація прототипу високошвидкісного поїзда на магнітній подушці (maglev), що використовує технологію HTS (високотемпературні надпровідники), передає агентство «Сіньхуа».

 Даний прототип вже продемонстрував на випробуваннях швидкість 620 км/год, однак експерти відзначають, що технологія HTS є досить перспективною і дозволяє розробляти поїзди, здатні досягти швидкості до 1000 км/год.

Завдяки дії магніту колеса поїзда не торкаються поверхні рельсів, а пливуть над ними, тому сила тертя практично відсутня.

Проект представленого поїзда став результатом співпраці вчених з Південно-західного університету Цзяотун з компаніями China Railway Group Limited і CRRC Corporation Limited.

Загалом інвестиції в проект склали 60 млн юанів ($9,3 млн).

Китай є світовим лідером у будівництві високошвидкісних залізниць. До кінця 2020 року в країні налічувалося 37900 км високошвидкісних залізничних ліній, це найбільша протяжність у світі, за даними китайського залізничного оператора.

Перша комерційна лінія поїздів maglev була відкрита в Шанхаї ще в 2003 році. 30-кілометрова ділянка між центром міста і міським аеропортом Пудун працює на німецькій технології «електромагнітної підвіски».

На думку експертів, порівняно з іншими технологіями магнітної підвіски, технологія HTS більше підходить для футуристичної концепції надшвидкого переміщення у вакуумних трубах, де поїзди можуть розвивати швидкість понад 1000 км/год.

«Технологія HTS може змусити поїзд плавати без електрики, і його можна переміщати однією рукою», – сказав Ден Зіган, заступник директора університетського дослідного центру надшвидкісного транспорту на магнітній підвісці.

Зазначається, що на місці репортеру вдалося одним пальцем зрушити левітуючий 12-тонний локомотив.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті