Coca-Cola оголосила, що переходить на пляшки з переробленого пластику
Це скоротить використання пластику більше ніж на 20% у порівнянні з 2018 роком

Виробник безалкогольних напоїв Coca-Cola оголосила, що буде використовувати в США пляшки з 100% переробленого пластику, пише Forbesз посиланням на Bloomberg.
«Реальність така, що матеріал рослинного походження, перетворений на пластик, насправді залишається чистим пластиком», – сказала віцепрезидент Coca-Cola Альпа Сутарія.
За її словами, перехід на нову упаковку не вплине на вартість продукції для споживача. Крім того, до кінця 2022 року компанія планує перевести на повністю прозору упаковку Sprite, щоб спростити процес переробки.
Напої в нових пляшках надійдуть в продаж поступово: в лютому їх можна буде купити на північному сході США, в кінці року – у Флориді та Каліфорнії, а пізніше вони стануть доступні по всій країні.
За даними компанії, використання пляшок з переробленого пластику скоротить використання Coca-Cola нового пластика на території Північної Америки більше ніж на 20% у порівнянні з 2018 роком. Тоді компанія заявляла, що до 2025 року зробить 100% своєї упаковки придатною для переробки, а до 2030 року взяла на себе зобов'язання використовувати в пляшках і банках 50% переробленого матеріалу. Наступного року компанія оголосила, що першою країною, де вся її продукція буде продаватися в повністю перероблених пластикових пляшках, стане Швеція.
У 2019 році Coca-Cola запустила в Бельгії кампанію за переробку пластику під слоганом «Не купуйте Coca-Cola, якщо не допоможете нам з переробкою». Тоді компанія підкреслювала, що переробка дуже важлива і «повинна стати природною для кожного споживача, як вдома, так і в дорозі».
Минулого року екологічний рух Break Free From Plastic назвав Coca-Cola одним з трьох найбільших забруднювачівсвіту пластиком разом з Nestle і PepsiCo.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].