В Британії 87% покупок здійснюються через інтернет, в Індії – лише 3%
ООН оприлюднила список світових лідерів в галузі електронної торгівлі

Оборот глобального ринку електронної комерції стрімко зростає. Споживачі все частіше, особливо в період пандемії, замовляють товари і послуги через інтернет. При цьому лідером на ринку онлайн торгівлі, як і раніше, залишається Європа, пише Центр новин ООН, посилаючись на дані дослідження організації «Конференція ООН з торгівлі і розвитку» (ЮНКТАД).
Її остання доповідь присвячена рейтингу електронної комерції. Згідно з даними, в 2020 році список світових лідерів у галузі електронної торгівлі очолила Швейцарія, обігнавши на одну позицію Нідерланди. У Швейцарії інтернет мають 97% жителів країни.
У списку 10 лідерів майже всі – європейські країни. Є лише два винятки: Сінгапур – на четвертому місці і Гонконг – на 10-му. У десятку лідерів інтернет-торгівлі входять також Данія, Великобританія, Німеччина, Фінляндія, Ірландія та Норвегія. Серед держав з перехідною економікою в цій сфері лідирують Білорусь і Росія.
Досягнення країн в галузі електронної торгівлі автори доповіді оцінювали за низкою критеріїв: це доступ населення до захищених серверів, надійність поштових послуг, наявність інфраструктури, а також кількість жителів країни, що мають інтернет і рахунок у фінансовій установі або у постачальника послуг «мобільних грошей».
Два найбільших ринки електронної торгівлі в світі на сьогодні – це США і Китай, але вони займають в рейтингу 12-е і 55-е місця, відповідно. Обидві країни лідирують за масштабами торгівлі, але відстають за рядом окремих показників. Так, наприклад, в США менше людей мають доступ до інтернету, ніж в будь-якій з країн, що входять в першу десятку, а Китай за цим показником взагалі займає 87-е місце в світі.
«Розрив у галузі електронної торгівлі досі величезний, – заявила представник ЮНКТАД Шаміка Сіріманн. – Навіть серед країн «великої двадцятки» кількість людей, які роблять покупки в інтернеті, сильно різниться: від 3% в Індії до 87% у Великобританії».
Загалом у Канаді, США та в десяти країнах Європи покупки через інтернет роблять понад 70% дорослого населення, а в більшості країн з низьким і середнім рівнями доходів – не більше ніж 10%.
Автори доповіді відзначають, що пандемія COVID-19 продемонструвала важливість електронної торгівлі і необхідність пристосовуватися до нових ринків. Експерти закликали всі уряди створювати умови для того, щоб люди активніше користувалися можливостями електронної комерції та електронної економіки.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].