В Британії 87% покупок здійснюються через інтернет, в Індії – лише 3%

В Британії 87% покупок здійснюються через інтернет, в Індії – лише 3%

ООН оприлюднила список світових лідерів в галузі електронної торгівлі

В Британії 87% покупок здійснюються через інтернет, в Індії – лише 3%
фото Shutterstock

Оборот глобального ринку електронної комерції стрімко зростає. Споживачі все частіше, особливо в період пандемії, замовляють товари і послуги через інтернет. При цьому лідером на ринку онлайн торгівлі, як і раніше, залишається Європа, пише Центр новин ООН, посилаючись на дані дослідження організації «Конференція ООН з торгівлі і розвитку» (ЮНКТАД).

Її остання доповідь присвячена рейтингу електронної комерції. Згідно з даними, в 2020 році список світових лідерів у галузі електронної торгівлі очолила Швейцарія, обігнавши на одну позицію Нідерланди. У Швейцарії інтернет мають 97% жителів країни.

У списку 10 лідерів майже всі – європейські країни. Є лише два винятки: Сінгапур – на четвертому місці і Гонконг – на 10-му. У десятку лідерів інтернет-торгівлі входять також Данія, Великобританія, Німеччина, Фінляндія, Ірландія та Норвегія. Серед держав з перехідною економікою в цій сфері лідирують Білорусь і Росія.

Досягнення країн в галузі електронної торгівлі автори доповіді оцінювали за низкою критеріїв: це доступ населення до захищених серверів, надійність поштових послуг, наявність інфраструктури, а також кількість жителів країни, що мають інтернет і рахунок у фінансовій установі або у постачальника послуг «мобільних грошей».

Два найбільших ринки електронної торгівлі в світі на сьогодні – це США і Китай, але вони займають в рейтингу 12-е і 55-е місця, відповідно. Обидві країни лідирують за масштабами торгівлі, але відстають за рядом окремих показників. Так, наприклад, в США менше людей мають доступ до інтернету, ніж в будь-якій з країн, що входять в першу десятку, а Китай за цим показником взагалі займає 87-е місце в світі.

«Розрив у галузі електронної торгівлі досі величезний, – заявила представник ЮНКТАД Шаміка Сіріманн. – Навіть серед країн «великої двадцятки» кількість людей, які роблять покупки в інтернеті, сильно різниться: від 3% в Індії до 87% у Великобританії».

Загалом у Канаді, США та в десяти країнах Європи покупки через інтернет роблять понад 70% дорослого населення, а в більшості країн з низьким і середнім рівнями доходів – не більше ніж 10%.

Автори доповіді відзначають, що пандемія COVID-19 продемонструвала важливість електронної торгівлі і необхідність пристосовуватися до нових ринків. Експерти закликали всі уряди створювати умови для того, щоб люди активніше користувалися можливостями електронної комерції та електронної економіки.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло