Aviva став першим страховиком, який зобов’язався до 2040 року стати вуглецево-нейтральним
Найбільша британська страхова компанія щорічно звітуватиме про досягнутий прогрес

Найбільша британська і четверта у світі група страхових компаній Aviva Plc заявила, що до 2040 року повністю ліквідує викиди вуглецю в усіх сферах своєї діяльності. Як повідомляє Bloomberg, Aviva стала першою страховою компанією, яка взяла на себе таке зобов'язання.
Британський страховик заявив, що має намір скоротити чисті викиди від своєї діяльності і ланцюжків поставок до нуля до 2030 року і досягти того ж рівня для своїх інвестицій протягом додаткових 10 років. Aviva, яка управляє активами на 522 млрд фунтів ($729 млрд), буде щорічно звітувати про досягнутий прогрес.
Агентство зазначає, що банки, страховики та інші фірми, які надають фінансові послуги, відчувають зростаючий тиск, щоб продемонструвати інвесторам, регулюючим органам та громадськості, як вони грають свою роль в боротьбі із загрозою зміни клімату і в підготовці свого бізнесу до майбутньої економіки, яка набагато менше залежатиме від викопного палива.
Aviva заявила, що її мета з нульовим показником включає активи акціонерів і страхувальників, щодо яких у неї є контроль над прийняттям рішень. Вона також охоплює авуари компанії у вигляді корпоративних кредитів, акцій, прямого нерухомого майна і суверенного боргу.
Страхова компанія заявила, що збільшить свої зелені інвестиції і виділить ще 10 млрд фунтів на стратегії з низьким рівнем викидів вуглецю до кінця наступного року.
Aviva заявила, що до кінця 2021 року припинить андеррайтинг компаній, які отримують понад 5% своєї виручки від вугілля, якщо вони не приєднаються до ініціативи Science Based Targets, яка широко вважається золотим стандартом для кліматичних планів.
Aviva є членом Net-Zero Asset Owner Alliance, створеного ООН. До його складу входять багато великих пенсійних та страхових фондів світу. Альянс встановив мінімальну мета – нульовий показник не пізніше 2050 року.
Нагадаємо: минулого місяця Aviva погодилася продати свій французький бізнес за 3,2 млрд євро ($3,9 млрд) в рамках зусиль по оптимізації діяльності страховика в Великобританії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].