Fisker і Foxconn спільно розроблять електромобіль, що коштуватиме дешевше $30 000
Нова модель буде коштувати в США менше $22 500 і буде «дуже крута»

Американська автомобільна компанія Fisker Automotive і контрактний виробник електроніки з Тайваню Foxconn оголосили про перший спільний проект. Fisker тимчасово відмовиться від автомобілів середнього цінового сегмента на користь доступного електрокара на модульній платформі від Foxconn – головного підрядника Apple.
Інформації про Project PEAR поки що мало, але головне вже відомо – Fisker і Foxconn працюють над електричним хетчбеком, який буде дешевшим за $30 000, повідомляє HighTech Plus з посиланням на Insideevs.
За словами гендиректора компанії Хенріка Фіскера, з урахуванням податкових пільг, нова модель буде коштувати в США менше $22 500 і буде «дуже крута».
Кодова назва проекту PEAR розшифровується як «Персональна електрична автомобільна революція». Foxconn надасть для нової моделі універсальну платформу, яка буде включати шасі, електронну архітектуру і підтримку базового автопілота. Судячи з того, що Fisker практично не має в своєму розпорядженні власного виробництва, а Foxconn відводить під завдання партнерів кілька заводів, перші партії будуть випускатися тайванськими і в'єтнамськими заводами Foxconn.
Як стверджує видання, Fisker Automotive копіює стратегію Tesla. Як і Tesla, Fisker почала з випуску електричних седанів, потім показала футуристичний пікап, а тепер переходить до роботи над дешевим електромобілем.
Водночас Tesla діє значно швидше, спираючись на свій вже 10-річний досвід і виробничі можливості. Компанія Маска запустить виробництво пікапа Cybertruck наприкінці 2021 року і оголосила про розробку електричного хетчбека в Китаї ще влітку минулого року. Доступна модель Tesla, за словами Ілона Маска, буде коштувати ще дешевше PEAR від Fisker – близько $25 000 або $19 000 з урахуванням податкових пільг від федерального уряду США.
Випуск хетчбека Tesla заплановано на кінець 2022 року. А електромобіль від Fisker і Foxconn з'явиться не раніше 2023 року.
Foxconn, то тайванський виробник твердо вирішив зробити ставку на електромобілі і завоювати до 2025 року 10% цього ринку, що швидко розвивається. Згідно з прогнозом компанії, в найближчому майбутньому контрактне виготовлення модульних платформ вийде на один рівень з виробництвом електроніки для Apple та інших ІТ-компаній.
Щоб досягти поставленої задачі, крім угоди з Fisker, Foxconn вже уклала відповідні контракти з Geely Automobile – материнською компанією Volvo Cars – і китайським стартапом Faraday Future, а також обіцяє показати 2-3 електромобілі на своїй платформі до кінця цього року.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].