Китай бойкотує H&M, Nike та інші бренди через їх заяви про Сіньцзян

Китай бойкотує H&M, Nike та інші бренди через їх заяви про Сіньцзян

Причиною стали санкції проти китайських чиновників, впроваджені США, Британією, ЄС та Канадою

Китай бойкотує H&M, Nike та інші бренди через їх заяви про Сіньцзян
фото www.flickr.com/photos/theeasymedia/16641379272

Правляча Комуністична партія Китаю накинулася на H&M, Nike і інші бренди одягу та взуття у відповідь на санкції Заходу щодо китайських чиновників, обвинувачених у порушеннях прав людини в регіоні Сіньцзян.

Як повідомляє The Guardian, гнів щодо Nike спалахнув в китайських соцмережах після того, як компанія опублікувала заяву, в якій йшлося, що вона «стурбована повідомленнями про примусову працю» в китайській провінції Сіньцзян і що вона не буде поставляти текстиль з цього регіону.

«Ми стурбовані повідомленнями про примусову працю в Сіньцзян-Уйгурському автономному районі (СУАР) – йдеться в заяві. – Nike не постачатиме продукцію з СУАР, і ми повідомили наших контрактних постачальників, щоб вони не використовували текстиль або пряжу з цього регіону».

У відповідь на цю заяву популярний китайський актор Ван Бо розірвав свій контракт представника Nike. Він наголосив, що «виступає проти будь-якого заплямування Китаю».

Інший китайський актор, Тан Сон Юнь також оголосив про розірвання контракту з Nike.

Ще минулого року H&M заявила, що не поставлятиме бавовну з Сіньцзяну, і припинить відносини з китайським виробником пряжі через звинувачення в «примусовій праці» за участю меншин в регіоні. Заява компанії з'явилася після того, як аналітичний центр Австралійського інституту стратегічної політики вказав на H&M як на бенефіціара програми примусової праці.

Комуністична ліга молоді та Центральне телебачення Китаю (CCTV) розкритикували H&M за «поширення чуток», що ведуть до бойкоту продукції з бавовни.

Вважається, що близько десятка японських компаній, включаючи бренди одягу Uniqlo і MUJI, також призупинили операції, пов'язані з сіньцзянською бавовною.

Пекін часто нападає на іноземні бренди одягу, автомобілів і компанії за дії їхніх урядів. Своєю чергою, компанії зазвичай перепрошують і змінюють свої вебсайти або рекламу, щоб зберегти доступ до густонаселеного ринку Китаю. Але Сіньцзян – це надзвичайно гостре питання.

За даними іноземних дослідників, понад 1 млн осіб в Сіньцзяні, більшість з яких є представниками мусульманських етнічних груп, були поміщені в трудові табори. Пекін заперечує жорстоке поводження з ними і заявляє, що намагається сприяти економічному розвитку і викоріненню радикалізму.

Нагадаємо: днями США, ЄС, Канада та Великобританія ввели санкції проти китайських чиновників у зв’язку з порушеннями прав людини в Сіньцзяні. Китай відповів санкціями проти європейських законодавців і інститутів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло