Поставки ПК показали найшвидше квартальне зростання за два десятиліття – Gartner
Найбільшу частку ринку завоювала Lenovo Group
Глобальні продажі ПК росли найшвидшими темпами за два десятиліття в І кварталі цього року, оскільки люди купували комп'ютери, щоб мати змогу працювати і вчитися віддалено під час пандемії COVID-19. Про це свідчать дані маркетингової компанії Gartner, передає Reuters.
Продажі, які включають ноутбуки і настільні комп'ютери, підскочили на 32% до 69,9 млн одиниць.
Китайська Lenovo Group посіла перше місце з часткою ринку 25,1%, за нею йдуть HP, Dell Technologies, Apple і Acer Group.
«Це зростання слід розглядати в контексті двох унікальних чинників: порівняння з ринком, охопленим пандемією, і нинішньою глобальною нестачею мікросхем, – сказав Мікако Кітагава, директор з досліджень Gartner. – Без хаосу пропозиції на початку 2020 року зростання в цьому кварталі могло б бути повільнішим».
Хоча спочатку дефіцит мікросхем був зосереджений на автомобільній промисловості, тепер він поширився і на інші галузі, такі як побутова електроніка.
Gartner стверджує, що попит на Chromebook від Google, який не внесено в аналіз, потроївся в І кварталі завдяки високому попиту з боку освітніх установ в Північній Америці.
Експерти спрогнозували, що попит на персональні комп'ютери залишиться високим навіть після зняття протиепідемічних обмежень.
Нагадаємо: за прогнозами аналітичної компанії Gartner, загальна кількість комп'ютерних пристроїв, включаючи ноутбуки, настільні ПК, планшети і мобільні телефони, які знаходяться у використанні, у 2021 році досягне 6,2 млрд штук. Також передбачається, що тільки ноутбуків і планшетів у користувачів у цьому році додасться на 125 млн штук порівняно з 2020 роком.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].