Panasonic оголосила про найбільшу покупку за 10 років
Blue Yonder має понад 3000 клієнтів, серед яких такі великі компанії, як Walmart, Unilever і Starbucks

Японський виробник електроніки Panasonic повідомив про купівлю компанії Blue Yonder, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення для управління ланцюжками поставок. Вартість угоди становить $7,1 млрд з урахуванням боргів, пише DailyComm.
За умовами угоди, Panasonic купує 80% акцій Blue Yonder у групи нинішніх акціонерів американського розробника, в числі яких New Mountain Capital і Blackstone. Рештою 20% компанії Panasonic володіє з 2020 року – тоді японська корпорація інвестувала в Blue Yonder близько $800 млн.
Panasonic заявляє, що придбання Blue Yonder допоможе зміцнити ланцюжки поставок, які піддаються серйозному випробуванню на міцність в умовах пандемії коронавірусу COVID-19. У Blue Yonder налічується понад 3000 клієнтів, серед яких такі великі компанії, як Walmart, Unilever і Starbucks.
Blue Yonder займається розробкою програмного забезпечення для управління ланцюжками постачання й використовує АІ-алгоритми для прогнозування попиту на продукцію. Річна виручка компанії перевищує $1 млрд. З урахуванням продажу 80% акцій Blue Yonder за $7,1 млрд вся компанія оцінена у $8,5 млрд.
Закрити угоду Panasonic планує до кінця 2021 року. Вона частково буде оплачена власними коштами покупця. Решту суми Panasonic має намір залучити у кредиторів.
Угода з Blue Yonder стане найбільшим придбанням Panasonic за останні 10 років. Рекордна покупка здійснена в 2011 році, коли японська компанія витратила 800 млрд єн на те, щоб повністю володіти дочірніми компаніями Sanyo Electric і Panasonic Electric Works.
В останні роки Panasonic зміщувала акцент на поставки комплектуючих і надання послуг інших компаній, в тому числі виробнику електромобілів Tesla Motors, відзначає Reuters.
Спочатку компанія Blue Yonder називалася JDA Software, ребрендинг стався в лютому 2020 року.
Варто відзначити, що попит на ПЗ для управління ланцюгами поставок, на якому спеціалізується Blue Yonder, посилюється в міру того, як все більше виробників обладнання переводять свої операції в цифровий формат. У 2019 оборот на цьому ринку склав близько $15 млрд, і в подальшому очікується щорічне зростання виручки приблизно на 10%.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].