Panasonic оголосила про найбільшу покупку за 10 років

Panasonic оголосила про найбільшу покупку за 10 років

Blue Yonder має понад 3000 клієнтів, серед яких такі великі компанії, як Walmart, Unilever і Starbucks

Panasonic оголосила про найбільшу покупку за 10 років
фото DR

Японський виробник електроніки Panasonic повідомив про купівлю компанії Blue Yonder, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення для управління ланцюжками поставок. Вартість угоди становить $7,1 млрд з урахуванням боргів, пише DailyComm.

За умовами угоди, Panasonic купує 80% акцій Blue Yonder у групи нинішніх акціонерів американського розробника, в числі яких New Mountain Capital і Blackstone. Рештою 20% компанії Panasonic володіє з 2020 року – тоді японська корпорація інвестувала в Blue Yonder близько $800 млн.

Panasonic заявляє, що придбання Blue Yonder допоможе зміцнити ланцюжки поставок, які піддаються серйозному випробуванню на міцність в умовах пандемії коронавірусу COVID-19. У Blue Yonder налічується понад 3000 клієнтів, серед яких такі великі компанії, як Walmart, Unilever і Starbucks.

Blue Yonder займається розробкою програмного забезпечення для управління ланцюжками постачання й використовує АІ-алгоритми для прогнозування попиту на продукцію. Річна виручка компанії перевищує $1 млрд. З урахуванням продажу 80% акцій Blue Yonder за $7,1 млрд вся компанія оцінена у $8,5 млрд.

Закрити угоду Panasonic планує до кінця 2021 року. Вона частково буде оплачена власними коштами покупця. Решту суми Panasonic має намір залучити у кредиторів.

Угода з Blue Yonder стане найбільшим придбанням Panasonic за останні 10 років. Рекордна покупка здійснена в 2011 році, коли японська компанія витратила 800 млрд єн на те, щоб повністю володіти дочірніми компаніями Sanyo Electric і Panasonic Electric Works.

В останні роки Panasonic зміщувала акцент на поставки комплектуючих і надання послуг інших компаній, в тому числі виробнику електромобілів Tesla Motors, відзначає Reuters.

Спочатку компанія Blue Yonder називалася JDA Software, ребрендинг стався в лютому 2020 року.

Варто відзначити, що попит на ПЗ для управління ланцюгами поставок, на якому спеціалізується Blue Yonder, посилюється в міру того, як все більше виробників обладнання переводять свої операції в цифровий формат. У 2019 оборот на цьому ринку склав близько $15 млрд, і в подальшому очікується щорічне зростання виручки приблизно на 10%.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло