Вартість бренду фармкомпанії «Дарниця» у 2021 році оцінюється в майже $190 млн
Новини компаній

Вартість бренду фармкомпанії «Дарниця» у 2021 році оцінюється в майже $190 млн

Компанія зберегла третю позицію у рейтингу «Топ-50 найдорожчих брендів України»

Вартість бренду фармкомпанії «Дарниця» у 2021 році оцінюється в майже $190 млн
фото: darnitsa.ua

Вартість бренду фармацевтичної компанії ПрАТ ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» у 2021 році оцінюється в $187,23 млн. Таку оцінку бренду дали експерти рейтингу «Топ-50 найдорожчих брендів України» журналу «Кореспондент».

«Дарниця», як і роком раніше, зберегла у рейтингу третю позицію.

Як повідомлялося, «Дарниця» за підсумками 2020 року збільшила чистий прибуток на 33,7% в порівнянні з 2019 роком – до 814,994 млн грн. Активи компанії за рік збільшилися на 24,8% – до 4,3 млрд грн.

Про «Дарницю»:

Фармацевтична компанія «Дарниця» – найбільший в Україні виробник лікарських засобів, яка веде свою історію з 1930 року. У 2019 Дарниця оголосила про трансформацію бізнесу. Компанія провела ребрендинг і представила нову стратегію – побудову міжнародного бренду, лідерство в генеричному сегменті лікарських засобів і діджиталізацію процесів. Компанія фокусується на лікуванні найбільш поширених захворювань в області кардіології, неврології і болю.

Бенефіціари компанії – родина Загорій.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті