Через перехід Німеччини на електрокари тисячі працівників можуть втратити роботу – Ifo
Якщо перехід у ФРН йтиме за планами, то роботу можуть втратити 178 000 людей

Мюнхенський інститут економічних досліджень (Ifo) заявив, що перехід на електромобілі може торкнутися тисяч робітників у Німеччині в найближчі роки.
Як повідомляє CNBC, дослідження Ifo, яке було проведено від імені Німецької асоціації автомобільної промисловості, ілюструє деякі з потенційних проблем, які належить вирішити, оскільки уряди намагаються поступово відмовитися від дизельних і бензинових автомобілів на користь автомобілів з низьким і нульовим рівнем викидів.
«Якщо до 2025 року виробництво автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння скоротиться до ступеня, передбаченого діючими правилами щодо викидів, то перехід на електродвигуни торкнеться не менше 178 000 співробітників», – додали в компанії.
До цього числа увійдуть «працівники, які виробляють групи продуктів, які прямо або побічно залежать від двигуна внутрішнього згоряння, при цьому 137 000 з них зайняті безпосередньо в автомобільній промисловості».
Президент Ifo Клеменс Фуєст охарактеризував «перехід до електромобільності» як «серйозну проблему, особливо для постачальників автомобілів, де домінують компанії середнього розміру».
«Важливо зберегти висококваліфіковані робочі місця в решті виробництва двигунів внутрішнього згоряння і електромобілів, не зупиняючи структурні зміни», – сказав він.
Як відомо, уряд Німеччини хоче, щоб до кінця цього десятиліття в країні було зареєстровано від 7 до 10 млн електрокарів. У січні регулятор дорожнього руху Німеччини повідомив, що у 2020 році продажі електромобілів перевищили 194 000 одиниць.
Європейська комісія, хоче, щоб до 2030 року на дорогах було не менше 30 млн автомобілів з нульовим рівнем викидів в рамках своєї «Стратегії стійкого і інтелектуальної мобільності».
За даними Міжнародного енергетичного агентства, торік у світібуло зареєстровано близько 3 млн нових електромобілів, що є рекордним показником і на 41% більше, ніж в 2019 році.
Reuters наголошує, що дослідження Ifo «не враховувало потенційне створення нових робочих місць у виробництві електромобілів або акумуляторних елементів».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].