Бренд Victoria’s Secret не будуть продавати, а перетворять на публічну компанію
У пандемію продажі бренду Victoria's Secret сильно впали

L Brands не продаватиме свій бренд нижньої білизни для жінок Victoria's Secret, а виділить його в окрему публічну компанію. В результаті поділу головної компанії ще один бренд L Brands стане самостійним бізнесом – Bath & Body Works. Очікується, що це відбудеться в серпні 2021 року, пише РБК.
Виділення компаній буде здійснено шляхом пропорційного розподілу серед акціонерів L Brands звичайних акцій новоствореної компанії Victoria's Secret, йдеться в заяві L Brands. Згідно з рішенням ради директорів L Brands, в компанію Victoria's Secret увійдуть підрозділи Victoria's Secret Lingerie, PINK і Victoria's Secret Beauty. Керувати компанією буде її нинішній генеральний директор Мартін Уотерс.
Про можливе відділення Victoria's Secret компанія L Brands повідомляла ще в минулому році. Вивчалася також можливість продажу бренду приватному інвестору. За даними The New York Times, L Brands отримала кілька пропозицій від інвесторів на суму понад $3 млрд, однак відмовилася від угод, оскільки в ході поділу бізнесу планує отримати оцінку в районі $5-7 млрд. Аналітики Citigroup раніше оцінили Victoria's Secret як окрему компанію в $5 млрд, Wells Fargo і Credit Suisse – більш ніж в $4 млрд.
У прес-релізі про майбутнє виділення Victoria's Secret сказано, що «спін-офф забезпечить акціонерам більше вартості, ніж її продаж».
За угодою між L Brands і інвестиційною фірмою Sycamore Partners, про яку було оголошено в лютому 2020 року, вартість бренду Victoria's Secret оцінювалася в $1,1 млрд.
L Brands – міжнародна компанія, що займається продажем нижньої білизни, одягу, товарів для особистої гігієни та краси, аксесуарів. Їй належать бренди Victoria's Secret, PINK і Bath & Body Works. Компанія управляє майже 2700 фірмовими магазинами в США, Канаді і континентальному Китаї. Крім того, працюють понад 700 франчайзингових точок компанії по всьому світу.
У пандемію продажі бренду Victoria's Secret сильно впали. Крім фінансових втрат в пандемію, Victoria's Secret зіткнулася і з серйозним репутаційних скандалом. У лютому 2020 року видання The New York Times опублікувало розслідування, в якому розповіло про те, що протягом багатьох років в компанії панувала культура жінконенависництва, а її топ-менеджмент причетний до залякування та домагань щодо моделей.
Півроку тому Victoria's Secret очолив Мартін Уотерс. Під його керівництвом бренд переглянув свою концепцію – тепер він орієнтований на широку аудиторію жінок «всіх форм, розмірів, кольорів та етнічної приналежності».
Компанія також закрила понад 200 своїх магазинів і зосередилася на підвищенні рентабельності бізнесу, яка різко зросла в кінці минулого року, перевершивши результати до пандемії.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].