Бренд Victoria’s Secret не будуть продавати, а перетворять на публічну компанію

Бренд Victoria’s Secret не будуть продавати, а перетворять на публічну компанію

У пандемію продажі бренду Victoria's Secret сильно впали

Бренд Victoria’s Secret не будуть продавати, а перетворять на публічну компанію
Victoria’s Secret Fashion Show 2018

L Brands не продаватиме свій бренд нижньої білизни для жінок Victoria's Secret, а виділить його в окрему публічну компанію. В результаті поділу головної компанії ще один бренд L Brands стане самостійним бізнесом – Bath & Body Works. Очікується, що це відбудеться в серпні 2021 року, пише РБК.

Виділення компаній буде здійснено шляхом пропорційного розподілу серед акціонерів L Brands звичайних акцій новоствореної компанії Victoria's Secret, йдеться в заяві L Brands. Згідно з рішенням ради директорів L Brands, в компанію Victoria's Secret увійдуть підрозділи Victoria's Secret Lingerie, PINK і Victoria's Secret Beauty. Керувати компанією буде її нинішній генеральний директор Мартін Уотерс.

Про можливе відділення Victoria's Secret компанія L Brands повідомляла ще в минулому році. Вивчалася також можливість продажу бренду приватному інвестору. За даними The New York Times, L Brands отримала кілька пропозицій від інвесторів на суму понад $3 млрд, однак відмовилася від угод, оскільки в ході поділу бізнесу планує отримати оцінку в районі $5-7 млрд. Аналітики Citigroup раніше оцінили Victoria's Secret як окрему компанію в $5 млрд, Wells Fargo і Credit Suisse – більш ніж в $4 млрд.

У прес-релізі про майбутнє виділення Victoria's Secret сказано, що «спін-офф забезпечить акціонерам більше вартості, ніж її продаж».

За угодою між L Brands і інвестиційною фірмою Sycamore Partners, про яку було оголошено в лютому 2020 року, вартість бренду Victoria's Secret оцінювалася в $1,1 млрд.

L Brands – міжнародна компанія, що займається продажем нижньої білизни, одягу, товарів для особистої гігієни та краси, аксесуарів. Їй належать бренди Victoria's Secret, PINK і Bath & Body Works. Компанія управляє майже 2700 фірмовими магазинами в США, Канаді і континентальному Китаї. Крім того, працюють понад 700 франчайзингових точок компанії по всьому світу.

У пандемію продажі бренду Victoria's Secret сильно впали. Крім фінансових втрат в пандемію, Victoria's Secret зіткнулася і з серйозним репутаційних скандалом. У лютому 2020 року видання The New York Times опублікувало розслідування, в якому розповіло про те, що протягом багатьох років в компанії панувала культура жінконенависництва, а її топ-менеджмент причетний до залякування та домагань щодо моделей.

Півроку тому Victoria's Secret очолив Мартін Уотерс. Під його керівництвом бренд переглянув свою концепцію – тепер він орієнтований на широку аудиторію жінок «всіх форм, розмірів, кольорів та етнічної приналежності».

Компанія також закрила понад 200 своїх магазинів і зосередилася на підвищенні рентабельності бізнесу, яка різко зросла в кінці минулого року, перевершивши результати до пандемії.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло