Tesla вкладе $3 млн в розробку нового акумулятора

Tesla вкладе $3 млн в розробку нового акумулятора

Раніше вчені повідомили про прорив у створенні елементів живлення з збільшеною щільністю енергії

Tesla вкладе $3 млн в розробку нового акумулятора
фото Shutterstock

Протягом п'яти останніх років Tesla співпрацювала з дослідницькою групою з Канади, на чолі якої стоїть Джефф Дан, визнаний експерт в сфері літій-іонних батарей. Його заслугами вдалося збільшити термін служби елементів живлення, а тепер він і його команда займаються в основному підвищенням щільності енергії та довговічності акумуляторів для електромобілів і енергомереж. На нові розробки команда Дана отримала грант у розмірі $6 млн. Більш як половину цієї суми надала компанія Ілона Маска, пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.

З 2016 року Дан і його група з Університету Далхаузі уклали партнерську угоду з Tesla. За останні п'ять років вчені запатентували для компанії кілька технологій, які можуть збільшити термін служби безанодного акумулятора з рідким електролітом до мільйона миль.

У 2020 році група Дана повідомила про прорив у створенні елементів живлення з збільшеною щільністю енергії. Цього достатньо, щоб підняти запас ходу електромобіля на 280 км або навіть електрифікувати міську авіацію.

Однак в цьому році термін контракту закінчується, і настають зміни, пише Electrek. З огляду на зайнятість Дан вирішив призначити на проект Tesla Canada Research двох керівників, яких продовжить консультувати. У січні Tesla продовжила контракт з канадською дослідницькою командою, новими главами якої стали Ян Чунін і Майкл Метцгер.

Днями стало відомо, що Tesla внесла свій вклад в грант на загальну суму $6 млн, виданий групі вчених. Компанія пообіцяла вкласти в дослідження $3,1 млн, решту $2,9 вклала Рада з природничих наук та інженерних досліджень Канади. Кошти виділені на розробку передових батарей для електромобілів і енергомереж.

Зокрема, канадські вчені спробують знизити собівартість батарей, підвищити їх термін служби і щільність енергії, зберегти і збільшити безпеку і підвищити вміст екологічних матеріалів.

Березневий звіт аналітиків з Cairn Energy Research Advisors показує, що Tesla з величезною перевагою лідирує серед виробників EV за показником собівартості батарей.

Згідно з аналізом, Tesla платить в середньому $142 за кВт/год за елементи живлення, куплені у трьох виробників: Panasonic, LG Chem та CATL. Для порівняння, General Motors платить $169 за кВт/год, а індустрія в середньому – $186 / кВт-год.

Нагадаємо, Tesla купуватиме в Австралії літію та кобальту на суму понад $1 млрд на рік – все для виробництва акумуляторів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло