Tesla вкладе $3 млн в розробку нового акумулятора
Раніше вчені повідомили про прорив у створенні елементів живлення з збільшеною щільністю енергії

Протягом п'яти останніх років Tesla співпрацювала з дослідницькою групою з Канади, на чолі якої стоїть Джефф Дан, визнаний експерт в сфері літій-іонних батарей. Його заслугами вдалося збільшити термін служби елементів живлення, а тепер він і його команда займаються в основному підвищенням щільності енергії та довговічності акумуляторів для електромобілів і енергомереж. На нові розробки команда Дана отримала грант у розмірі $6 млн. Більш як половину цієї суми надала компанія Ілона Маска, пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.
З 2016 року Дан і його група з Університету Далхаузі уклали партнерську угоду з Tesla. За останні п'ять років вчені запатентували для компанії кілька технологій, які можуть збільшити термін служби безанодного акумулятора з рідким електролітом до мільйона миль.
У 2020 році група Дана повідомила про прорив у створенні елементів живлення з збільшеною щільністю енергії. Цього достатньо, щоб підняти запас ходу електромобіля на 280 км або навіть електрифікувати міську авіацію.
Однак в цьому році термін контракту закінчується, і настають зміни, пише Electrek. З огляду на зайнятість Дан вирішив призначити на проект Tesla Canada Research двох керівників, яких продовжить консультувати. У січні Tesla продовжила контракт з канадською дослідницькою командою, новими главами якої стали Ян Чунін і Майкл Метцгер.
Днями стало відомо, що Tesla внесла свій вклад в грант на загальну суму $6 млн, виданий групі вчених. Компанія пообіцяла вкласти в дослідження $3,1 млн, решту $2,9 вклала Рада з природничих наук та інженерних досліджень Канади. Кошти виділені на розробку передових батарей для електромобілів і енергомереж.
Зокрема, канадські вчені спробують знизити собівартість батарей, підвищити їх термін служби і щільність енергії, зберегти і збільшити безпеку і підвищити вміст екологічних матеріалів.
Березневий звіт аналітиків з Cairn Energy Research Advisors показує, що Tesla з величезною перевагою лідирує серед виробників EV за показником собівартості батарей.
Згідно з аналізом, Tesla платить в середньому $142 за кВт/год за елементи живлення, куплені у трьох виробників: Panasonic, LG Chem та CATL. Для порівняння, General Motors платить $169 за кВт/год, а індустрія в середньому – $186 / кВт-год.
Нагадаємо, Tesla купуватиме в Австралії літію та кобальту на суму понад $1 млрд на рік – все для виробництва акумуляторів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].