Сервіси кур’єрської доставки створять спільну платформу задля врегулювання роботи компаній
Співпраця здійснюється для встановлення правил діяльності всіх учасників платформ

Компанії Glovo, Delivery Hero, Bolt та Wolt оголосили про створення спільної платформи для регулювання роботи сервісів доставки в країнах Європи. Про це йдеться у пресрелізі компаній.
«Відтак на саміті 31 травня 2021 року було засновано проєкт «Європейська мета». Він передбачає розробку платформи з описом особливих норм та обов’язків сервісів доставки для їх успішного функціонування, а також рекомендації для урядів», – зазначається у повідомленні.
Засновник та генеральний директор Wolt Мікі Куусі пояснив, що співпраця здійснюється задля встановлення правил діяльності всіх учасників платформ та покращення соціального захисту підключених до платформи кур’єрів, зберігаючи їх гнучкий графік.
«Разом із Bolt, Wolt та Delivery Hero ми хочемо запропонувати відповідне регулювання трудових відносин і соціальних гарантій для всіх учасників платформ сервісів доставки, незалежно від їх типу зайнятості», – додав співзасновник компанії Glovo Саша Мішо.
Крім того, сторони ухвалили рішення про створення Кодексу поведінки, а також збірки корпоративних та нормативних практик для врегулювання економічних умов роботи сервісів. Документи планують розробити до 1 вересня 2021 року.
«Delivery Hero прагне позитивно впливати на міста та країни, де сьогодні працює сервіс. Ми віримо у силу та користь технологій, залишаємось вірними цінностям компанії та прагнемо покращувати якість нашого сервісу. Разом з Glovo, Bolt та Wolt ми запрошуємо інші європейські компанії долучитись і взяти активну участь у розробці платформи», – зауважив співзасновник та генеральний директор компанії Delivery Hero Ніклас Остберг.
Для забезпечення проєкту необхідно розробити екосистему, що відбиває основні європейські цінності, підсумував співзасновник та генеральний директор компанії Bolt Маркус Віллінг.
Раніше повідомлялося, що 2020 рік поламав усі прогнози маркетологам. Замість зростання одних сегментів FoodTech, зросли платформи, на які ще 3–5 років тому ніхто не робив ставок
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].