Unilever представив першу у світі пляшку для прального порошку на паперовій основі

Unilever представив першу у світі пляшку для прального порошку на паперовій основі

Компанія також розглядає цю технологію для створення пляшечок для догляду за волоссям на паперовій основі

Этот материал также доступен на русском
Unilever представив першу у світі пляшку для прального порошку на паперовій основі
Фото: Marie Martin/Pexels

Компанія Unilever використала нову технологію для випуску першої у світі пляшки прального порошку на паперовій основі. Як повідомляє сайт компанії, прототип був розроблений для провідного бренду OMO (також відомого як Persil, Skip і Breeze) і має бути представлений в Бразилії на початку 2022 року, а незабаром після цього планується його впровадження в Європі та інших країнах. Unilever також розглядає цю технологію для створення пляшечок для догляду за волоссям на паперовій основі.

Технологія була розроблена в партнерстві з консорціумом Pulpex, у співпраці між Unilever, Diageo, Pilot Lite та іншими учасниками галузі. Unilever змогла її використовувати для упаковки рідких продуктів в пляшки на паперовій основі, виготовлені з целюлози з екологічно чистих джерел і призначені для вторинної переробки разом з паперовими відходами.

Всередині флакона нанесено запатентоване покриття, яке відштовхує воду, дозволяючи пакувальному матеріалу на паперовій основі утримувати рідкі продукти, такі як пральний порошок, шампунь і кондиціонери, які містять поверхнево-активні речовини, ароматизатори та інші активні інгредієнти.

Запатентована Pulpex упаковка з целюлози є багатообіцяючим рішенням для радикального скорочення використання пластика і допоможе Unilever виконати свої зобов'язання по створенню безвідходного виробництва. Як заявив Річард Слейтер, директор з досліджень і розробок Unilever, «щоб розв'язати проблему пластикових відходів, нам необхідно повністю переосмислити те, як ми проєктуємо і пакуємо продукцію. Це вимагає кардинальних змін, які можуть бути досягнуті тільки шляхом співпраці в масштабах всієї галузі. Технологія виготовлення пляшок на основі паперу Pulpex – вражаючий крок в правильному напрямку».

«Інновації з використанням альтернативних матеріалів є ключовою частиною нашої стратегії екологічної упаковки та відіграють важливу роль в нашому прагненні скоротити вдвічі використання первинних пластикових матеріалів до 2025 року», – додав він.

Нагадаємо, до 2025 року Unilever взяв зобов'язання знизити вдвічі використання первинного пластику, скоротивши абсолютне використання пластикової упаковки більш ніж на 100 000 тонн. Компанія трансформує свій підхід до пластикової упаковки за допомогою принципу «Менше пластику. Краще пластик. Жодного пластику».

«Менше пластику» – це в першу чергу скорочення споживання. Наприклад, OMO Concentrate – це перший розбавлений пральний порошок в домашніх умовах від Unilever. Шестиразовий концентрат призначений для заливки в стандартну 3-літрову пляшку OMO для розведення водою в домашніх умовах. Пляшка з концентратом містить на 72% менше пластику і на 50% переробленого пластику (ПЛР). Це не тільки корисно для навколишнього середовища, але і вигідніше для споживача, що може економити 20-25% на одному пранні в порівнянні зі стандартною пропозицією OMO.

«Кращий пластик» – це зробити продукти придатними для вторинної переробки, збільшити кількість вторинної сировини й виключити проблемні матеріали. Так, в рамках цього підходу до 20205 році заплановані перехід Dove на 100% перероблені пляшки в Європі та Північній Америці, перехід Hellmann на 100% перероблені пляшки та банки в США і Європі, перетворення пакування всього портфеля зубних паст на тюбики, що переробляються.

«Без пластику» – це інше мислення. Це – використання альтернативних матеріалів, таких як алюміній, скло, папір і картон, де це можливо, і видалення пластику там, де в цьому нема потреби. Сьоме покоління запустило лінійку продуктів з нульовим вмістом пластику, в той час, як PG Tips знімає пластикову плівку з коробок у 2021 році, вже запустивши повністю біорозкладні чайні пакетики. У Чилі Unilever уклала партнерську угоду з Algramo, щоб доставити модель заправки безпосередньо споживачам будинку, а в Великобританії компанія недавно запустила найбільше на сьогодні випробування заправки в Європі в партнерстві з роздрібним продавцем Asda та експертами в галузі сталого розвитку Beauty Kitchen.

Нагадаємо, в Україні 1 червня Верховна Рада прийняла закон (№2051-1), яким забороняється розповсюджувати пластикові пакети крім тих, що розкладаються, в магазинах і закладах харчування. Водночас в Україні відсутня державна програма, яка зобов'язувала б сортувати сміття. Хоча й сортування вводять на місцевому рівні. Наприклад, в Тернополі жителів багатоквартирних будинків і власників нежитлових приміщень зобов'язали сортувати сміття. Для цього об'єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) і компанії, які обслуговують будинки, переобладнують сміттєпроводи для роздільного сортування відходів. Також екоактивісти створили інтерактивну карту Recycle Map, на якій вказали пункти прийому вторсировини. Карта показує пункти прийому в Києві, Львові, Одесі, Житомирі та інших українських містах.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті