BuzzFeed зібралася на біржу шляхом злиття з компанією-«пустушкою» з оцінкою $1,5 млрд
Це відчайдушна ставка проти монополії Amazon, Google і Facebook на американському ринку онлайн-реклами

Медіакомпанія BuzzFeed конкретизувала план виходу на біржу через «компанію-пустушку» SPAC, пише The Bell з посиланням на The Wall Street Journal. Залучені кошти потрібні їй для нових поглинань в спробі конкурувати з титанами цифрового рекламного ринку.
BuzzFeed стане публічною компанією після злиття з 890 Fifth Avenue Partners.
Угода принесе BuzzFeed близько $288 млн, що зберігаються на трастовому рахунку 890 Fifth Avenue Partners. BuzzFeed розраховує на оцінку в $1,5 млрд.
В рамках угоди компанія планує придбати Complex Networks – кілька американських медіа, що спеціалізуються на вуличному одязі, музиці і культурі. Угода оцінюється в $300 млн.
Для 47-річного засновника і керівника BuzzFeed Іони Перетті це відчайдушна ставка проти «тріополії» Amazon, Google і Facebook на американському ринку онлайн-реклами. Тим більше що становище цих компаній зміцнюється: в 2019 році вони займали 80% ринку, в 2020 році 90%. Альянси виробників контенту, як виявилося, тут не працюють – Pangaea Alliance, в якому брали участь Reuters і CNN, був розформований минулого року.
Перетті зробить ставку на поглинання, пише WSJ. У минулому році після жорсткої оптимізації BuzzFeed вперше за кілька років отримала прибуток, а в листопаді оголосила про покупку Huff Post у Verizon.
BuzzFeed заснована в 2006 році включає в себе медіа BuzzFeed, HuffPost News, Nifty, Goodful, As / Is і Tasty.
Інші цифрові медіакомпанії також прагнуть вийти на біржу за допомогою SPAC. Переговори крім BuzzFeed ведуть Vox і Bustle, повідомляв CNBC.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].