BuzzFeed зібралася на біржу шляхом злиття з компанією-«пустушкою» з оцінкою $1,5 млрд

BuzzFeed зібралася на біржу шляхом злиття з компанією-«пустушкою» з оцінкою $1,5 млрд

Це відчайдушна ставка проти монополії Amazon, Google і Facebook на американському ринку онлайн-реклами

BuzzFeed зібралася на біржу шляхом злиття з компанією-«пустушкою» з оцінкою $1,5 млрд
фото DR

Медіакомпанія BuzzFeed конкретизувала план виходу на біржу через «компанію-пустушку» SPAC, пише The Bell з посиланням на The Wall Street Journal. Залучені кошти потрібні їй для нових поглинань в спробі конкурувати з титанами цифрового рекламного ринку.

BuzzFeed стане публічною компанією після злиття з 890 Fifth Avenue Partners.

Угода принесе BuzzFeed близько $288 млн, що зберігаються на трастовому рахунку 890 Fifth Avenue Partners. BuzzFeed розраховує на оцінку в $1,5 млрд.

В рамках угоди компанія планує придбати Complex Networks – кілька американських медіа, що спеціалізуються на вуличному одязі, музиці і культурі. Угода оцінюється в $300 млн.

Для 47-річного засновника і керівника BuzzFeed Іони Перетті це відчайдушна ставка проти «тріополії» Amazon, Google і Facebook на американському ринку онлайн-реклами. Тим більше що становище цих компаній зміцнюється: в 2019 році вони займали 80% ринку, в 2020 році 90%. Альянси виробників контенту, як виявилося, тут не працюють – Pangaea Alliance, в якому брали участь Reuters і CNN, був розформований минулого року.

Перетті зробить ставку на поглинання, пише WSJ. У минулому році після жорсткої оптимізації BuzzFeed вперше за кілька років отримала прибуток, а в листопаді оголосила про покупку Huff Post у Verizon.

BuzzFeed заснована в 2006 році включає в себе медіа BuzzFeed, HuffPost News, Nifty, Goodful, As / Is і Tasty.

Інші цифрові медіакомпанії також прагнуть вийти на біржу за допомогою SPAC. Переговори крім BuzzFeed ведуть Vox і Bustle, повідомляв CNBC.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті