Wärtsilä випробує двигуни на чистому водні для створення безвуглецевих енергетичних систем
Очікується до 2025 року створити концепт двигуна, який здатний працювати на 100% водні

Технологічна група Wärtsilä розпочала випробування на чистому водні своїх газопоршневих двигунів, призначених для балансування енергосистем, та очікує до 2025 року створити концепт двигуна й електростанції, які здатні працювати на 100% водні. Про це йдеться у пресрелізі компанії.
За прогнозами, зелений водень задовольнятиме 13% світового попиту на енергію до 2070 року. Однак зараз на ринку не існує серійних двигунів, здатних ефективно використовувати це паливо.
Зазначається, що у Фінляндії буде досліджена технологія двигунів серії 31, щоб визначити оптимальні параметри для роботи. Зелений водень, вироблений з використанням надлишкової відновлюваної енергії (ВДЕ) за допомогою електролізу, та інші види чистого палива на основі зеленого водню, забезпечуватимуть довготривалий запас енергії, щоб спільно з ВДЕ та короткотерміновими системами накопичення енергії створити безвуглецеві енергетичні системи.
Згідно з моделюванням, здійсненим компанією Wärtsilä, лише в країнах G20 потрібно 11 000 ГВт сонячних і вітрових станцій, щоб досягти 100% відновлюваної енергетики. Також це потребуватиме 933 ГВт вуглецево-нейтральних теплових маневрених потужностей.
«Зараз визначальний момент для всесвітнього енергетичного переходу. Глобально спільноти інвестуватимуть мільярди в інфраструктуру, необхідну для виробництва зеленого водню, але ці інвестиції покладаються на наявність серійних двигунів, які зможуть працювати на цьому паливі, коли воно стане доступним. Наше моделювання показує, що значні обсяги теплової високоманевреної потужності потрібні до середини цього століття для переходу на 100% відновлювану енергію. З розробкою сьогодні таких двигунів, які зможуть працювати на водні завтра, ми готуємо майбутні енергосистеми до 100% ВДЕ у 2050 році», – зауважив генеральний директор компанії Wärtsilä Хокан Аньєвалл.
Раніше повідомлялося, що технології газопоршневих станцій розвиваються і стають дедалі популярнішими через високу маневреність. Проєкти таких станцій базуються на ключових елементах – газопоршневих агрегатах.
Директор з розвитку бізнесу Wärtsilä Energy Саара Куяла розповіла Mind, що виробництво водню є дешевшим, у порівнянні з іншими видами палива. Але його впровадження потребуватиме нової інфраструктури, яка містить трубопроводи й сховища. Необхідне також переобладнання електростанцій і двигунів автомобілів під роботу виключно на водні. Всі ці зміни вимагатимуть досить тривалого часу на розробку і застосування.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].