«Дарниця» забезпечила доступність 12 нових брендів лікарських засобів
Нові лікарські засоби мають підтверджений в ході клінічних досліджень профіль безпеки

Фармацевтична компанія «Дарниця» протягом шести місяців 2021 року вивела на ринок 12 нових брендів лікарських засобів для терапії захворювань нервової та серцево-судинної систем і управління болем – повідомляє пресслужба компанії.
Нові лікарські засоби мають підтверджений в ході клінічних досліджень профіль безпеки. Частина лончів створена у співпраці з європейськими фармацевтичними виробниками.
Андрій Обрізан, генеральний директор фармацевтичної компанії «Дарниця»: «Ціль «Дарниці» – швидко виводити нові продукти в ринок і таким чином розширювати доступність лікування для населення. В першому півріччі 2021 році ми на 10% збільшили інвестиції в R&D і за підсумками року плануємо випустити 25 нових препаратів. Зокрема, 10 продуктів вийдуть раніше запланованого терміну внаслідок диджиталізації ряду процесів та переходу на електронний фармацевтичний документообіг».
Зокрема, в І півріччі компанія лончувала в категорії препаратів, що відпускаються без рецепта медичні засоби для лікування гострих та хронічних захворювань бронхолегеневої системи (ДВАЦЕ ЛОНГ, ДВАЦЕ 200), усунення симптомів, пов’язаних з алергічним ринітом та кропив’янкою (ЕРІДЕЗ-ДАРНИЦЯ) та використання у складі комплексної терапії вологого кашлю (РІТОССЕ® ПЛЮЩ).
Нові препарати з рецептурного портфоліо компанії направлені на лікування деменції, зумовленої хворобою Альцгеймера (МЕМТЕК®), шизофренії та біполярного розладу І типу (МІНТЕГРА), місцеве лікування інфекційних уражень та їх запобігання (ВЕРОМІСТИН®).
Крім того, в липні «Дарниця» представила брендовану лінійку ДАРФЕН®, яка включає одразу чотири препарати в формі гелю, пластирів та пероральних форм – для боротьби з болем та запаленням у дорослих і дітей віком від 3-х місяців.
Про «Дарницю»:
Фармацевтична компанія «Дарниця» – найбільший в Україні виробник лікарських засобів, яка веде свою історію з 1930 року. У 2019 Дарниця оголосила про трансформацію бізнесу. Компанія провела ребрендинг і представила нову стратегію – побудову міжнародного бренду, лідерство в генеричному сегменті лікарських засобів і діджиталізацію процесів. Компанія фокусується на лікуванні найбільш поширених захворювань в області кардіології, неврології і болю.
Бенефіціари компанії – родина Загорій.