У вересні істотно знизиться пропускна здатність на залізниці Китай-Європа - експерти

У вересні істотно знизиться пропускна здатність на залізниці Китай-Європа - експерти

Причиною стали нові спалахи коронавірусу на кордоні Китаю з Казахстаном

У вересні істотно знизиться пропускна здатність на залізниці Китай-Європа - експерти
фото DR

У вересні пропускна здатність для залізничних перевезень за маршрутом Китай-Європа може скоротитися на 30% через затримки на прикордонних переходах в Казахстані і перевантаженості європейських пунктів пропуску. Про це пише Логіст.Today з посиланням на The Loadstar.

За даними логістичної компанії Geodis, нові випадки захворювання на коронавірус у китайській провінції Синьцзян призвели до заторів на прикордонному переході Алашанькоу (Казахстан).

«Алашанькоу закритий через три підтверджені випадки COVID-19, виявлені в провінції Синьцзян. Це серйозно вплинуло на залізничні перевезення на кордоні: сьогодні близько 50 поїздів стоять в черзі, а в Алашанькоу утворилися великі пробки», – вказано в прес-релізі компанії Geodis.

Як повідомляють у компанії New Silk Road Intermodal (NSR), затримки в Казахстані наростали протягом серпня, в тому числі на прикордонному переході Хоргос. Виною тому став спалах коронавірусу і різке зростання обсягів на тлі проблем на ринках повітряних і морських перевезень. У першому півріччі обсяг вантажоперевезень між Китаєм і Європою збільшився на 52%. Минулого місяця, за даними Китайської залізниці, по Шовковому шляху пройшло 1352 поїзди, що на 8% більше, ніж в минулому році.

У компанії заявляють, що через скорочення потужностей і зростаючий попит у вересні вантажний простір для перевезень залізницею буде максимально обмеженим.

«Відправлення поїздів, запланованих на серпень, буде перенесено на вересень, займаючи місця в розкладі на наступний місяць. Прогнозується 30%-ве скорочення пропускної здатності контейнерних поїздів, що прямують за маршрутом Китай-Європа», – йдеться в повідомленні компанії New Silk Road Intermodal (NSR).

Крім того, в компанії наголошують, що вартість контейнерів зростає тиждень за тижнем, особливо в Південному Китаї – Яньтянь, Наньша і Сяминь. Більшість експедиторів змушені орендувати контейнери, що належать вантажовідправнику, що призведе до підвищення ставок на залізничні перевезення.

Як повідомлялося, малий бізнес страждає через стрімке зростання цін на доставку контейнерів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло