У вересні істотно знизиться пропускна здатність на залізниці Китай-Європа - експерти
Причиною стали нові спалахи коронавірусу на кордоні Китаю з Казахстаном

У вересні пропускна здатність для залізничних перевезень за маршрутом Китай-Європа може скоротитися на 30% через затримки на прикордонних переходах в Казахстані і перевантаженості європейських пунктів пропуску. Про це пише Логіст.Today з посиланням на The Loadstar.
За даними логістичної компанії Geodis, нові випадки захворювання на коронавірус у китайській провінції Синьцзян призвели до заторів на прикордонному переході Алашанькоу (Казахстан).
«Алашанькоу закритий через три підтверджені випадки COVID-19, виявлені в провінції Синьцзян. Це серйозно вплинуло на залізничні перевезення на кордоні: сьогодні близько 50 поїздів стоять в черзі, а в Алашанькоу утворилися великі пробки», – вказано в прес-релізі компанії Geodis.
Як повідомляють у компанії New Silk Road Intermodal (NSR), затримки в Казахстані наростали протягом серпня, в тому числі на прикордонному переході Хоргос. Виною тому став спалах коронавірусу і різке зростання обсягів на тлі проблем на ринках повітряних і морських перевезень. У першому півріччі обсяг вантажоперевезень між Китаєм і Європою збільшився на 52%. Минулого місяця, за даними Китайської залізниці, по Шовковому шляху пройшло 1352 поїзди, що на 8% більше, ніж в минулому році.
У компанії заявляють, що через скорочення потужностей і зростаючий попит у вересні вантажний простір для перевезень залізницею буде максимально обмеженим.
«Відправлення поїздів, запланованих на серпень, буде перенесено на вересень, займаючи місця в розкладі на наступний місяць. Прогнозується 30%-ве скорочення пропускної здатності контейнерних поїздів, що прямують за маршрутом Китай-Європа», – йдеться в повідомленні компанії New Silk Road Intermodal (NSR).
Крім того, в компанії наголошують, що вартість контейнерів зростає тиждень за тижнем, особливо в Південному Китаї – Яньтянь, Наньша і Сяминь. Більшість експедиторів змушені орендувати контейнери, що належать вантажовідправнику, що призведе до підвищення ставок на залізничні перевезення.
Як повідомлялося, малий бізнес страждає через стрімке зростання цін на доставку контейнерів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].