Google і Microsoft прозвітували про рекордні результати за квартал
Компанії отримали значну вигоду від стрімкого зростання світового рекламного ринку

Три найбільших американських технокомпанії минулої ночі всі три опублікували квартальну звітність. Google, Microsoft і Twitter – оголосили про рекордні фінансові показники. Уповільнення відновлення світової економіки та прискорення інфляції поки що не похитнули їх позиції, пише The Bell.
Натомість акції брокерського сервісу Robinhood після звітності вперше впали нижче за ціну весняного IPO: інтерес роздрібних інвесторів до мемних акцій, на яких злетів Robinhood, падає.
Як і минулого кварталу, найкраще з технокомпаній, які представляли квартальні результати цієї ночі, відзвітувала Alphabet (материнська компанія Google). Виручка компанії зросла на 41% (рекорд за 14 років), до $65,12 млрд. Чистий прибуток – на 68%, до $18,94 млрд (втричі більше, ніж у тому ж кварталі до пандемії, і на 20% краще за оцінки аналітиків ).
Google став головним бенефіціаром стрімкого зростання світового рекламного ринку, який 2021 року, за оцінкою рекламного холдингу GroupM, зросте на 26%, зазначає The Wall Street Journal.
Водночас аналітиків стурбувало уповільнення зростання двох важливих підрозділів Alphabet – YouTube та хмарних сервісів. Це два із трьох напрямків (третій – e-commerce), які CEO компанії Сундар Пічаї ставив у пріоритет, розраховуючи, що вони знизять залежність компанії від ринку пошуку.
Рекламна виручка YouTube склала $7,2 млрд (аналітики прогнозували $7,4 млрд), виручка Google Cloud – $4,99 млрд (очікувалося $5,07 млрд). Через ці цифри акції Alphabet на постмаркеті впали на 0,92%. Натомість, на відміну від Facebook, на результати Google не вплинула нова політика конфіденційності Apple.
Значно перевершила прогнози аналітиків і звітність Microsoft – виручка компанії за третій квартал зросла на 22%, до $45,3 млрд, чистий прибуток – на 48%, до $20,5 млрд. За підсумками 2021 року CEO компанії Сатья Наделла очевидно заслужить якесь чергове престижне звання.
Twitter звітував про зростання виручки на 37%, рекламних доходів – на 41% і чистий збиток у $537 млн, пов'язаний із виплатами компенсацій на суму $766 млн за позовом про введення акціонерів в оману. Компанія також заявила про те, що на її бізнес не вплинула ні нова політика конфіденційності Apple, ні розриви ланцюжків поставок. Акції компанії на торгах після закриття біржі зросли на 3,86%.
Нагадаємо, Facebook звинуватилаApple у зниженні своїх доходів від реклами.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].