Facebook звинуватила Apple у зниженні своїх доходів від реклами

Facebook звинуватила Apple у зниженні своїх доходів від реклами

Тепер розробник програми або власник сайту не може відстежувати унікальний ідентифікатор айфонів

Facebook звинуватила Apple у зниженні своїх доходів від реклами
фото Pixaby

Facebook опублікувала звітність за третій квартал, і вона виявилася не такою поганою, як побоювалися інвестори. У квартальному звіті Facebook показала виручку $29,1 млрд (+35% рік до року) і прибуток $9,2 млрд (+18%). Це найнижчий квартальний показник з початку року. Зростання виручки сповільнилося порівняно з першим півріччям (+52%) і виявилося нижчим за консенсус, але за прибутком на акцію соцмережа трохи перевершила прогнози, пише Financial Times.

У Facebook зниження доходів і скорочення темпів зростання виручки пов'язали з новою політикою конфіденційності Apple. За підсумками III кварталу компанія показала найменше зростання виторгу за поточний рік.

Операційний директор Facebook Шеріл Сандберг у розмові з інвесторами зазначила, що компанія зіткнулася зі стримуючими факторами у червні-вересні, насамперед через зміни до iOS 14, які створили труднощі і для інших гравців індустрії, зокрема для малого бізнесу.

Нововведення з'явилися ще у квітні, вони дозволяють користувачам відмовитись від передачі персональних даних. Розробник програми або власник сайту не може відстежувати унікальний ідентифікатор мобільного пристрою Apple (IDFA) таких користувачів, а отже, не може бачити, які дії робить користувач. Це знизило ефективність рекламних кампаній, а з нею – і прибутки від рекламного бізнесу.

За словами Сандберг, ефект від запровадження нової політики Apple спостерігався ще у II кварталі, але набрав «критичну масу» лише у червні-вересні.

На рекламу припало 97,4% усієї виручки . Чистий прибуток виріс на 17% рік до року, до $9,19 млрд (аналітики чекали близько $9,09 млрд). Це також найменший показник Facebook з початку року.

У компанії очікують, що виручка в IV кварталі буде в діапазоні від $31,5 млрд до $34 млрд, на неї також вплинуть зміна політики конфіденційності в iOS, макроекономічні фактори та пандемія COVID-19.

Нагадаємо, згідно з журналістськими розслідуваннями, Facebook не робить зусиль для вирішення проблем, бо це може зменшити кількість переглядів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у наших Telegram-каналах Mind.Live та Mind.UA, а також Viber-чаті