Facebook звинуватила Apple у зниженні своїх доходів від реклами
Тепер розробник програми або власник сайту не може відстежувати унікальний ідентифікатор айфонів

Facebook опублікувала звітність за третій квартал, і вона виявилася не такою поганою, як побоювалися інвестори. У квартальному звіті Facebook показала виручку $29,1 млрд (+35% рік до року) і прибуток $9,2 млрд (+18%). Це найнижчий квартальний показник з початку року. Зростання виручки сповільнилося порівняно з першим півріччям (+52%) і виявилося нижчим за консенсус, але за прибутком на акцію соцмережа трохи перевершила прогнози, пише Financial Times.
У Facebook зниження доходів і скорочення темпів зростання виручки пов'язали з новою політикою конфіденційності Apple. За підсумками III кварталу компанія показала найменше зростання виторгу за поточний рік.
Операційний директор Facebook Шеріл Сандберг у розмові з інвесторами зазначила, що компанія зіткнулася зі стримуючими факторами у червні-вересні, насамперед через зміни до iOS 14, які створили труднощі і для інших гравців індустрії, зокрема для малого бізнесу.
Нововведення з'явилися ще у квітні, вони дозволяють користувачам відмовитись від передачі персональних даних. Розробник програми або власник сайту не може відстежувати унікальний ідентифікатор мобільного пристрою Apple (IDFA) таких користувачів, а отже, не може бачити, які дії робить користувач. Це знизило ефективність рекламних кампаній, а з нею – і прибутки від рекламного бізнесу.
За словами Сандберг, ефект від запровадження нової політики Apple спостерігався ще у II кварталі, але набрав «критичну масу» лише у червні-вересні.
На рекламу припало 97,4% усієї виручки . Чистий прибуток виріс на 17% рік до року, до $9,19 млрд (аналітики чекали близько $9,09 млрд). Це також найменший показник Facebook з початку року.
У компанії очікують, що виручка в IV кварталі буде в діапазоні від $31,5 млрд до $34 млрд, на неї також вплинуть зміна політики конфіденційності в iOS, макроекономічні фактори та пандемія COVID-19.
Нагадаємо, згідно з журналістськими розслідуваннями, Facebook не робить зусиль для вирішення проблем, бо це може зменшити кількість переглядів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].